کد خبر: ۷۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸

طرح فروش ويژه محصولات ايران خودرو به مناسبت سالروز آزادي خرمشهر

به گزارش خبرخودرو ، فروش ويژه محصولات ايران خودرو به مناسبت سالروز آزادي خرمشهر تحت عنوان(پيروزي آزادي) از 26 ادريبهشت ماه در نمايندگي هاي مجاز ايران خودرو با شرايط استثنايي آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، علي اصغر سرائي نيا ، معاون فروش و بازاريابي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: شركت ايران خودرو با هدف پاسخگويي به نياز مشريان و گرامي داشت ياد و خاطره سالروز آزادي خرمشهر طرح فروش ويژه محصولات خودرا با شرايط خاص از هفته آينده به اجر در مي آورد

وي تنوع فروش را از ويژگي اين طرح دانست و افزود: گروه صنعتي ايران خودرو جهت پاسخگوئي به خواسته هاي مشتريان شرايطي فراهم كرد كه با حداقل موجودي امكان خريد محصولات اين شركت به صورت ،پيش فروش ، فروش فوري،استفاده از تهسيلات بانكي،اقساط و سرمايه گذاري داشته باشند.

سرائي نيا تنوع محصولات را از ديگر امتياز اين فروش ويژه دانست و ياداور شد: با توجه به استقبال مردم از محصولات ايران خودرو سعي شده تمامي محصولات گروه در قالب اين طرح عرضه شود.

معاون فروش و بازاريابي ايران خودرو در زمينه تحويل خودروها افزود: مانند تنوع محصولات و تنوع روش هاي فروش تحويل خودرو ها نيز متنوع است و با توجه به خواسته مشتري به صورت فوري و مدت دار عرضه خواهد شد.

سرائي نيا با اذعان به استقبال مشتريان از روش هاي فروش ايران خودرو گفت: تنوع محصولات عرضه شد، برنامه ريزي و كيفيت محصولات ايران خودرو در اين گونه فروش ها نشان مي دهد كه در چند روز اول ثبت نام استقبال چشمگيري از فروش آزادي سازي خرمشهر صورت خواهد گرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"