کد خبر: ۴۵۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
گروه بین الملل: شرکت آلمانی پورشه تصمیم گرفت نسخه جدید از 911 با نام 911 – GTS را در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی کند.

نسخه جدید 911 به زودی رونمایی می شود+ جزئیات

گروه بین الملل: شرکت آلمانی پورشه تصمیم گرفت نسخه جدید از 911 با نام 911 – GTS را در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی کند.

به گزارش خبرخودرو، خودروی جدید 911 – GTS به زودی در نسخه های کوپه، کانورتیبل و تارگا عرضه می شود که همگی نیز دارای ساختارهای دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل هستند. مهم ترین ویژگی این محصول موتور 3.0 لیتری توربو شارژ شش سیلندر آن به توان 444 اسب بخار و گشتاور 405 پوند فوت است که در کنار یک جعبه دنده هفت سرعته دستی و یا PDK نصب می شود. این نسخه در مقایسه با نمونه های پیشین دارای 30 اسب بخار توان بیشتر است. GTS علاوه بر داشتن یک توربو شارژر به روزرسانی شده دارای سامانه مدیریت لحظه ای سامانه تعلیق، بسته Sport Chrono و سامانه اگزوز اسپرت است.

سریع ترین نسخه GTS نمونه دو دیفرانسیل مجهز به جعبه دنده PDK است که می تواند ظرف مدت 3.6 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند. با این وجود نمونه فوق یکی از کم مصرف ترین خودروها نیز هست و در هر صد کیلومتر تنها 8.3  لیتر مصرف سوخت دارد. تغییرات ظاهری این محصول شامل ظاهر جلویی متفاوت، اسپویلر عقب، چراغ های جلویی دودی، ورودی مشکی رنگ هوا در جلو پنجره، سر اگزوزهای دوقلو و رینگ های 20 اینچی آلیاژی مشکی می شود. هنوز جدول قیمت گذاری این محصول اعلام نشده است.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"