کد خبر: ۳۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۸۶
به گزارش خبرخودرو ، میزان تصادفات امسال در تبریز نسبت به سال پیش بیشتر بوده ولی این افزایش چندان محسوس نمی باشد.

آمار تصادفات در تبريز نسبت به ساير شهرهای بزرگ ايران کمتر است

به گزارش خبرخودرو ، میزان تصادفات امسال در تبریز نسبت به سال پیش بیشتر بوده ولی این افزایش تصادفات چندان محسوس نمی باشد.

به گزارش خبرنگارخبرخودرو از اداره راهنمایی ورانندگی مرکزی تبریز ، امسال زمستان باتوجه به کاهش برودت هوا و افزایش میزان بارندگی های برف وباران میزان تصادفات نسبت به سال گذشته کمی بیشتر بوده است.

بیشترتصادفات درتبریز منجر به جراحت ومجروحیت می شود و تصادفاتی که منجربه فوت میشود بسیارکم است چنانکه در ماه پیش در کل استان تبریز تنها دو تصادف منجربه فوت وجودداشت. البته این آمار همیشه یکسان نیست بلکه درموقعیت های مختلف ازجمله کاهش برودت هوا،بارش های پیاپی برف وباران، لغزندگی زمین ،مه گرفتگی ، ازدحام جمعیت و... آمارتصادفات وهمچنین تصادفات منجر به مرگ متغیر مي باشد ولی درمجموع آمار تصادفات در تبریز نسبت به سایرشهرهای بزرگ ایران کمتر است.

تصادفات و تخلفات رانندگان خانم در شهرتبریزدرمقایسه بارانندگان آقابسیارکمتراست. اداره راهنمایی ورانندگی تبریز در گفتگو با خبرخودرو اعلام داشت از آنجاکه دقت خانم ها توجه به هشدارهای اداره راهنمایی ورانندگی که از طریق رسانه های گروهی پخش می شود بیشتر از آقایان بوده درنتیجه آمار تصادفات و تخلفات خانم در تبریز بسیار کمتر از مردان بوده و در رانندگی از دقت و اعتماد به نفس بیشتری برخوردارند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"