کد خبر: ۱۳۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
به گزارش خبر خودرو، بسته خدماتی کارت نارنجی سایپا ، بسته ای خدماتی- حمایتی در سبد خدمات پس از فروش است که به تمام خودرو های سواری تولیدی گروه خودروسازی سایپا ارائه می شود.

با کارت نارنجی سایپا آسوده خاطر رانندگی کنید

به گزارش خبر خودرو، بسته خدماتی کارت نارنجی سایپا ، بسته ای خدماتی- حمایتی در سبد خدمات پس از فروش است که به تمام خودرو های سواری تولیدی گروه خودروسازی سایپا ارائه می شود.
مدیرعامل امداد خودرو سایپا با بیان این مطلب گفت: کارت نارنجی کارتی با 6 ستاره است که هریک از این ستاره ها خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه می دهد.

احمد کرفی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو به تشریح خدمات این کارت پرداخت و گفت: خدمت اول مربوط به عضویت افرادی است که این کارت را از نمایندگی ها خریداری می کنند،دومین ستاره به خدمات فوریتی یا امداد شبانه روزی اختصاص دارد که در صورت هر گونه خرابی یا نیاز به تعویض قطعات این سرویس ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد،همچنین سومین خدمت این کارت مربوط به خدمات ویژه ای است که در زمانهای خاص سال افراد می توانند از آن استفاده کنند برای مثال طرح هوای پاک،طرح بازدید قبل از سفر یا خدماتی که در طول سال این کارت به مشتریان ارائه می دهد.

وی افزود:چهارمین ویژگی این کارت شامل خدمات در محل است که مشتریان می توانند به وسیله تماس با شماره 09655 از سرویس خدمات در محل بهره گیرند همچنین از دیگر ویژگی های این کارت ارائه خودرو جایگزین در مواقع خرابی خودرو مشتریان است برای مثال هنگامی که خودرو تصادف می کند مدتی زمان می برد تا در تعمیرگاههای مجاز تعمیر شود به همین منظور در طول این مدت افراد می توانند با استفاده از این خدمت ویژه از خودرو جایگزین یا هزینه اجاره یک خودرو استفاده کنند. دارندگان کارت نارنجی با ارائه این کارت به نمایندگی های مجاز سایپا می توانند از پوشش اصلی بیمه بدنه که شامل سرقت،آتش سوزی و ...در طول مدت اشتراک استفاده کنند.

وی در خصوص سابقه طراحی این گونه کارتهای خدماتی در شرکت سایپا گفت: در گذشته شرکت سایپا کارت طلایی را در اختیار مشتریان قرار می داد که این کارت فقط مربوط به محصولات گران قیمت از جمله زانتیا و مگان بود در صورتیکه کارت نارنجی شامل همه محصولات گروه سایپا می شود و در عین ارزانبودن دارای تنوع بیشتری نیز است.

وی از مشارکت چند شرکت در اجرای این طرح خبرداد و گفت:در ارائه خدمات کارت نارنجی شرکت سایپا یدک،بیمه رایان ، لیزینگ بیمه رایان سایپا،سایان کارت،ستکو و.... همکاری می کنند.

کرفی تصریح کرد:این کارت بر روی خودروهای سایپا که از ابتدای اسفند ۸۹ عرضه شده اند قرار دارد . سایرمتقاضیانی که خواستار استفاده از این کارت هستند نیز می توانند برای اخذ این کارت به نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند.

وی در خصوص استقبال مشتریان از این کارت ها گفت: از آنجایی که فاصله زمانی کوتاهی است که توزیع این کارتها آغاز شده است تاکنون استقبال از این کارتها بسیار خوب بوده است و آمار ،رقم قابل توجهی را از استقبال مشتریان نشان می دهد.

وی در پایان از جمع آوری تمام کارتهای گروه سایپا خبر داد و گفت:در آینده تمام کارتهای گروه خودرو سازی سایپا از جمله کارتهای گارانتی،بیمه و کارتهای دیگر جمع شده و همه خدمات در این کارت به مشتریان ارائه خواهد شد و کارت نارنجی تبدیل به یک کارت یونیک می شود که همه محصولات این گروه می توانند از آن استفاده کنند. بنابراین همه دارندگان محصولات سایپا با استفاده از این کارت می توانند از تنوع،کیفیت و ارزانی خدمات این کارت که از طریق شبکه بزرگ خدمات پس از فروش سایپا در اختیار مشتریان گذاشته می شود استفاده کنند زیرا هدف سایپا از ارائه این کارت حفاظت بیشتر از خودرو و مشتریان این گروه است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"