کد خبر: ۸۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۳ آبان ۱۳۸۸
پوستين دوز مدير عامل گروه خودروسازي سايپا اظهار اميدواري كرد
به گزارش خبرخودرو ، با حضور مدير عامل گروه خودروسازي سايپا و جمعي از مديران ارشد گروه، پروژه توسعه خطوط توليد جديد شركت سايپا شيشه، در شهر صنعتي البرز قزوين افتتاح شد.

افزايش داخلي سازي محصولات گروه

به گزارش خبرخودرو ، با حضور مدير عامل گروه خودروسازي سايپا و جمعي از مديران ارشد گروه، پروژه توسعه خطوط توليد جديد شركت سايپا شيشه، در شهر صنعتي البرز قزوين افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مهندس پوستين دوز، مدير عامل گروه خودرو سازي سايپا در اين مراسم صنعت قطعه سازي را بسيار مهم و تاثير گذار در رشد صنعت خودروسازي كشور دانست و گفت: در گروه خودروسازي سايپا با برنامه هاي تدوين شده در تلاش هستيم كه نقش صنعت خودروسازي را پر رنگ تر از قبل بيان نمائيم.

وي افزود: بر اساس آمار، شيشه، دو درصد ازقطعات خودرو را تشكيل مي دهد و اين سهم و ارزش افزوده اي كه ايجاد مي كند، نقش بسيار مهم در صنعت دارد و توليد آن كار بزرگي است.

مهندس پوستين دوز با اشاره به گستردگي زنجيره تامين گروه سايپا بيان داشت: يكي از مزيتهاي گروه سايپا در اختيار داشتن شركتهاي گسترده و متنوع توليد قطعات است و در تلاش هستيم توليد قطعات خودروهاي گروه را بالا ببريم و در داخلي سازي و افزايش مجموعه قطعات بيش از پيش تلاش كنيم.

وي افزود: با افزايش مجموعه قطعه سازي به همان ميزان در اشتغالزايي تاثير گذار هستيم، علاوه بر اين از خروج ارز از كشور نيز جلوگيري مي شود و در تقويت حس اعتماد به نفس و خود باوري، گام بزرگي بر خواهيم داشت.

پوستين دوز قطعه سازي را علاوه بر مديريت هزينه ها، راهي براي توزيع مناسب جغرافيايي اين صنعت در سراسر كشور دانست.

گفتني است شركت سايپا شيشه، يكي از شركتهاي گروه خودرو سازي سايپا است كه از سال 1378 با توليد انواع شيشه هاي خودرو اعم از نشكن(سكوريت) و لايه دار (طلقي) شروع به فعاليت نموده است و در طرح توسعه اي خود با تجهيز و افتتاح خط جديد خود خواهد توانست شيشه هاي المنت دار((Shape Max را ايجاد كند.

ظرفيت توليد اين خط جديد 60 هزار جام شيشه اي در سال مي باشد و اين شركت با افزايش كيفيت توليد خود، توانسته به عنوان يكي از شركتهاي برتر در حوزه ساخت شيشه خودرو، در كشور مطرح گردد.

اين خط توليد با سرمايه گذاري 25 ميليارد ريال ايجاد شده و قادر است ظرف مدت 4 سال، سرمايه گذاري ايجاد شده را به چرخه صنعت باز گرداند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"