کد خبر: ۷۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸

فروش ویژه تندر 90 پارس خودرو آغاز شد

به گزارش خبرخودرو ، شرکت پارس خودرو به مناسبت سالروز فتح خرمشهر طرح فروش ویژه محصولات خود را ازدوم خردادماه در نمایندگی های مجاز پارس خودرو و سایپا در سراسر کشور آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، فریبرز فیروزبخت معاون فروش شرکت پارس خودرو گفت این شرکت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سالروز فتح خرمشهر و نهادینه کردن مشتری مداری ، طرح فروش ویژه فروش محصولات خود را با شرایط استثنایی از دوم خرداد ماه اجرا می کند .

وی افزود ویژگی اصلی این طرح ، تنوع در نوع محصولات و شرایط ویژه در واگذاری خودروها است و وجود وامهای بی بهره و کم بهره به همراه فروش فوری برخی از محصولات ، شرایط بسیار آسانی را برای متقاضیان محترم فراهم نموده است و پس از استقبال مردم از طرح های اخیر این شرکت از جمله طرح واگذاری مگان با شرایط استثنایی ، این شرکت کلیه محصولات خود را با شرایط جدید و با توجه به قدرت خرید متقاضیان به آنها واگذار خواهد کرد .

فیروزبخت در رابطه با خودرو تندر90 گفت : برنامه ریزی های زیربنایی برای افزایش شمارگان تولید تندر90 انجام گرفته و با توجه به مذاکرات موثر با شرکت رنوپارس در راستای همکاری بیشتر ، این شرکت تعداد محدودی از مدل های مختلف این خودرو را در این طرح به صورت تحویل فوری و پیش فروش عرضه خواهد کرد .

معاون فروش شرکت پارس خودرو در پایان گفت : متقاضیان محترم می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز شرکت پارس خودرو و سایپا در سراسر کشور و یا سایت www.Parskhodro.ir مراجعه نمایند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"