کد خبر: ۵۰۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: جیم هکت، مدیرعامل فورد بالاخره و پس از مدت ها، از پلن استراتژیک جدید خود برای سرمایه گذاران کمپانی پرده برداشت.
برنامه فورد برای تخصیص بودجه 7 میلیاردی مدل های سدان به طراحی و توسعه تراک و شاسی بلندها

گروه بین الملل: جیم هکت، مدیرعامل فورد بالاخره و پس از مدت ها، از پلن استراتژیک جدید خود برای سرمایه گذاران کمپانی پرده برداشت.

به گزارش خبرخودرو، این پلن پس از یک تحقیق و تفحص 4 ماهه آماده شده و هدف آن ایجاد تغییرات در برنامه های تجاری فورد به منظور تبدیل آن به یک شرکت سودده تر می باشد.

طبق این نقشه جدید هکت، تمامی خودروهای تولید شده در آمریکا تا سال 2019 حداقل از یک نوع سیستم ارتباطی جدید بهره خواهند برد. شرکت برنامه های مشابهی نیز برای چین و دیگر بازارهای خودرویی دارد و 90 درصد از خودروهای جهانی جدید فورد تا سال 2020 به امکانات ارتباطاتی جدید مجهز خواهند شد.

هکت قصد دارد به طور قابل توجهی هزینه های کمپانی را کاهش دهد، از مهم ترین برنامه های وی در این مورد صرفه جویی 10 میلیارد دلاری در هزینه های مواد اولیه می باشد. جیم هکت همچنین قصد دارد هزینه های مهندسی را طی 5 سال آینده با افزایش استفاده از قطعات مشترک بین خودروها، ساخت نمونه های آزمایشی کم تر از خودروها و کاهش پیچیدگی سیستم ها معادل 4 میلیارد دلار کاهش دهد.

شاید بزرگ ترین برنامه ایجاد تغییر در فورد تمرکز کمپانی روی بخشی هایی است که به اعتقاد هکت، شرکت می تواند در آن بخش ها آینده را از آن خود کند. به عنوان بخشی از این تغییر بزرگ، فورد 7 میلیارد دلار از سرمایه مدل های سدان را به طراحی و توسعه تراک های و شاسی بلندها اختصاص خواهد داد. در نتیجه، فورد مدل های سدان کم تر و تراک ها و شاسی بلندهای بیشتر شامل دو خودرو برونکو و رنجر وارد بازار خواهد کرد.

فورد همچنان به همکاری خود با دیگر کمپانی های ادامه داده و همچنان به تولید انواع مدل های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی ادامه خواهد داد. به عنوان یکی از تبعات این تصمیم، کمپانی سرمایه گذاری خود روی موتورهای احتراق داخلی را کمتر خواهد کرد.

فورد اطلاعات زیادی در مورد مدل های آینده خود ارائه نداده ولی تایید کرده که 90 درصد از قطعات استفاده شده برای ساخت مدل اف 150 را می توان در نسل بعدی این مدل نیز مورد استفاده قرار داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"