کد خبر: ۵۰۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: در فصل فستیوال هند مجموعه ای از نسخه های مخصوص خودروها در پاسخ به تقاضای بیش تر معرفی می شوند.
معرفی نسخه مخصوص سوزوکی آلتو 800

گروه بین الملل: در فصل فستیوال هند مجموعه ای از نسخه های مخصوص خودروها در پاسخ به تقاضای بیش تر معرفی می شوند.

به گزارش خبرخودرو، ماروتی سوزوکی هند نیز با پیروی از این رویکرد به تازگی نسخه مخصوص سوزوکی آلتو 800 Utsav را با اصلاحاتی ظاهری عرضه کرده است.

نسخه مخصوص آلتو 800 دارای مجموعه ای از به روز رسانی های ظاهری به منظور جذب خریداران بالقوه است. سپر جلوی این خودرو دارای تزئین کرومی گوشه ها به همراه روکش کرومی گرد برای قاب چراغ های مه شکن است. برچسب های زرد و قرمز نیز در نیم رخ آلتو 800 به چشم می خورند. تزئین کرومی در محدوده چراغ های عقب و لبه زیرین در صندوق عقب و هم چنین قاب آینه های کناری این خودرو نیز اعمال شده است. کابین این خودرو دارای روکش جدید صندلی ها بوده و ماروتی سوزوکی سنسورهای پارک معکوس را نیز به لیست تجهیزات آن افزوده است.

ماروتی آلتو 800 Utsav اسپشیال ادیشن بر أساس نسخه VXi این خودرو ساخته شده است. لوازم جانبی مازاد در این خودرو قیمت آن را 20 هزار روپیه افزایش می دهد و در نتیجه، آلتو 800 Utsav ادیشن با قیمت 255000 روپیه به فروش می رسد.

یک موتور 796 سی سی F8D سه سیلندر بنزینی در این خودرو تعبیه شده است. این موتور قدرت 35.3 کیلووات و گشتاور 60 نیوتون متر تولید می کند. نیروی این موتور از طریق گیربکس دستی پنج سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"