کد خبر: ۵۰۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: ممکن است تویوتا تاکوما نسخه ای هیبریدی داشته باشد.
تویوتا ایده وانت پیکاپ هیبریدی را رد نکرد

گروه بین الملل: ممکن است تویوتا تاکوما نسخه ای هیبریدی داشته باشد.

به گزارش خبرخودرو، در حالی که فورد، شورلت و رم سرگرم نمایش مدل های ویژه در State Fair امسال تگزاس بودند، عدم حضور تویوتا در این مراسم جلب توجه می کرد. اما این امر به معنای آن نیست که تویوتا روی بهتر شدن پیکاپ هایش کار نمی کند. اگرچه این خودروساز چیز جدیدی برای نمایش در State Fair تگزاس نداشته اما با توجه به آن که این ایالت بازار اول وانت ها است می داند که این بازار چه اهمیتی دارد.

مدیر ارشد گروه بازاریابی تویوتا، Ed Laukes طی مصاحبه ای اظهار داشت تویوتا بر حفظ تاکوما در صدر کلاس خود تمرکز کرده و در حالی که این خودروساز روی استانداردهای CAFE کار می کند، نیرومحرکه ها در اولویت هستند. وی در پاسخ به سوالی در مورد دلیل عدم ساخت وانت هیبریدی توسط تویوتا پاسخ داد: "در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم وانتی هیبریدی عرضه کنیم. ما در حال بررسی تمام گزینه ها هستیم."

تویوتا ایده وانت پیکاپ هیبریدی را رد نکرد

در این صورت، به نظر می رسد تویوتا روی نسخه ای هیبریدی از تاکوما کار می کند یا حداقل ایده نسخه هیبریدی از تاکوما را رد نکرده است. Laukes هم چنین تاکید کرد که تاکوما کاملا بازطراحی شده و اکنون تویوتا روز نسل جدید 4Runner، Sequoia و توندرا کار می کند. جای تعجب نخواهد بود اگر هر یک از این خودروها در آینده نسخه ای هیبریدی نیز داشته باشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"