کد خبر: ۵۰۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: شرکت هوندا مینی ون Step WGN را برای مدل سال 2018 با مجموعه ای از المان های طراحی و آپشن های جدید به روزرسانی کرده است.
به روزرسانی مینی ون هوندا Step WGN

گروه بین الملل: شرکت هوندا مینی ون Step WGN را برای مدل سال 2018 با مجموعه ای از المان های طراحی و آپشن های جدید به روزرسانی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، مجموعه مدل های Step WGN جدید با مدل پایه اسپادا آغاز می شود. نیروی این مدل از یک موتور 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری به همراه یک توربو شارژر کوچک تامین می گردد، این موتور فقط با یک گیربکس CVT ارائه می شود. مشتری ها می توان از بین دو سیستم دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل یکی را برای مینی ون خود انتخاب کنند، آپشن های بسیاری نیز برای این خودرو ارائه شده است.

کسانی که به دنبال یک مدل پیشرفته تر هستند، هوندا مدل Step WGN اسپادا هیبریدی را ارائه کرده است. این مدل از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر دو میل سوپاپ همراه با دو موتور الکتریکی و یک پک باتری لیتیوم یونی زیر ردیف صندلی های جلو استفاده می کند. روی هم رفته، پیشرانه این مدل 213 اسب بخار نیرو تولید می کند.

از نظر ظاهری، اسپادا هیبریدی به لطف رینگ های آلومینیومی 16 اینچی، دستگیره درب های کرومی و چراغ های عقب خاص، در مقابل مدل اسپادا معمولی قابل شناسایی است. برای مدل 2018، هوندا همچنین یک رنگ بنفش صدفی جدید برای تمامی مدل های بنزینی و رنگ سبز صدفی جدید را برای مدل اسپادا هیبریدی ارائه کرده است.

از سوی دیگر، تغییراتی نیز داخل کابین خودرو اعمال شده است که در مدل های مختلف متفاوت می باشد. تنها نکته مشترک بین کابین همه مدل ها، استفاده از یک صفحه کیلومتر دیجیتالی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"