کد خبر: ۵۰۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: تحلیل گران بازار خودروی امریکا اعتقاد دارند که دو طوفان سهمگین ایرما و هاروی می توانند برای نخستین بار باعث افزایش فروش خودرو در سال 2017 شوند.
طوفان های ایرما و هاروی ممکن است سبب افزایش فروش خودرو در آمریکا شوند

گروه بین الملل: تحلیل گران بازار خودروی امریکا اعتقاد دارند که دو طوفان سهمگین ایرما و هاروی می توانند برای نخستین بار باعث افزایش فروش خودرو در سال 2017 شوند.

به گزارش خبرخودرو، طی 8 ماه نخست سال جاری، فروش خودرو در آمریکا در مقایسه با مدت مشابه 2016 با کاهش روبرو شده، ولی به گزارش اتونیوز، خیل زیاد مالکان خودرو در تگزاس و فلوریدا که به دنبال جایگزین کردن خودروهای آسیب دیده خود هستند می تواند سود کلانی را نصیب خودروسازها کند.

ادموندز اعتقاد دارد میزان فروش ماه سپتامبر امسال احتمالا با رشد 0.4 درصد در مقایسه با مدت مشابه 2016 مواجه خواهد شد، کلی بلو بوک از سویی دیگر این افزایش فروش را 0.7 درصد پیش بینی می کند. اگر این موارد صحت داشته باشند، فروش موفق ماه سپتامبر می تواند میزان کل فروش خودروهای جدید در آمریکا را به 17.5 میلیون دستگاه برای سال 2017 برساند.

پیت دلونشماپس، مدیر شرکت خودرویی Group 1 در جنوب شرقی تگزاس در مورد تاثیر این دو طوفان می گوید: "کسب و کار ما در 26 نمایندگی مختلفی که در جنوب تگزاس داریم این ماه بسیار پر رونق بوده است. این موضوع هم در مورد خودروهای صفرکیلومتر و هم در مورد مدل های دست دوم صدق می کند."

گزارش شده تقریبا 600 هزار دستگاه در پی این طوفان ها خریداری شده که تقریبا 200 هزار دستگاه آن ها مدل های صفر کیلومتر هستند.

جاناتان اسموک، از مدیران ارشد شرکت کاکس اتومتیو در این باره می گوید: "این یک فرصت بزرگ برای خودروسازها می باشد، این طوفان ها موجب کاهش اشباع تقاضا در بازار خودروی آمریکا خواهند شد."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"