کد خبر: ۵۰۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
به گزارش خبر خودرو ، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان فنی ‌و حرفه‌ ای کشور و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور محمد امین سازگار نژاد رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه ‌ای کشور، بهرام شریعت رییس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو و ژو شاودانگ مدیرعامل شرکت مدیران ‌خودرو برگزار شد.

به گزارش خبر خودرو ، مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان فنی ‌و حرفه‌ ای کشور و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با حضور محمد امین سازگار نژاد رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه ‌ای کشور، بهرام شریعت رییس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو و ژو شاودانگ مدیرعامل شرکت مدیران ‌خودرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در این مراسم گفت : آزادسازی توان بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی می تواند در بخش اشتغال بسیار مهم عمل نماید.

مهندس قادری ، در ادامه با بیان اینکه شرکت مدیران خودرو از سال 83 فعالیت تولیدی خود با شریک چینی که از شرکت های معتبر بین المللی است آغاز کرده است ، افزود : کارخانه اصلی مدیران خودرو در بم در حدود 500 هزار متر مربع وسعت دارد و در حال حاضر حدود 2هزار و500 نفر دراین حوزه در کشور مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 27 نوع از محصولات مدیران خودرو به بازار کشور عرضه شده و این مساله ضرورت ارایه خدمات را برای مصرف کنندگان بیشتر می کند تا بتوانیم اعتماد مصرف کنندگان را کسب نماییم.در این راستا نظر بر این بوده که ارائه محصولات باکیفیت خدمات مناسب را همواره سرلوحه کاری قرار دهیم.

قادری با تاکید بر اینکه مدیران خودرو تاکنون 250هزار دستگاه از محصولات خود را در ایران عرضه کرده است ،گفت : این شرکت هم اکنون در حدود 160نماینده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد که یکی از فعالیت های مهم و ماموریت اصلی این سازمان بحث مسولیت های اجتماعی است که امیدواریم بتوانیم با انجام مسولیت اجتماعی افزایش مهارت آموزی را داشته باشیم زیرا با توجه به مراکز علمی و دانشگاهی مساله مهارت آموزی مغفول مانده و به اندازه کافی به آن پرداخته نشده است.

وی گفت : در راستای امضای تفاهم نامه با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تجهیز 32 مرکز آموزشی در دست اقدام است و بر این اساس در نظر داریم تا از حداکثر توان مجموعه استفاده نماییم تا هرچه سریعتر بر اساس اولویت های سازمان فنی و حرفه ای و بر اساس تجمع خودروهای مدیران خودرو در سطح کشور اولویت بندی تجهیز گارگاه ها صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت خدمات فروش مدیران خودرو با بیان اینکه اشتغال بزرگترین مشکل جامعه کنونی است ، افزود : امید است با توجه به تکنولوژی و سطح کیفی محصولات بتوانیم مسیر خوبی را برای افزایش اشتغال در تمام استان ها طی نموده و نقش کوچکی را در افزایش مهارت آموزی در این حوزه در کشور ایفا نمائیم.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت : با توجه به اینکه تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و مدیران خودرو 3ساله است می بایست هرساله اثرات و نتایج خروجی های این تفاهم نامه محاسبه شود تا با ارائه گزارش میزان انگیزه برای فعالیت بیشتر شود.

وی از ضرورت های عقد این تفاهم نامه ، استقلال تعدادی از استادکاران این مجموعه عنوان کرد و ادامه داد : شرکت ها همیشه با این مساله مواجه اند و باید برای رفع این مساله اقدام شود.

وی در پایان ضمن تشکر از معاون آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت : طی سه ماه گذشته با پیگیری های دوجانبه توانسته ایم به مرحله کنونی و عقد تفاهم نامه برسیم و امیدواریم هرچه سریعتر روند اجرایی کار آغاز شود.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه بین سازمان آموزش فنی و حرفه ایی کشور و شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد و گسترش زیرساخت های لازم جهت زمینه سازی شغل های مرتبط با خدمات فنی لازم جهت تعمیر و نگهداری خودروهای دارای تکنولوژی های جدید از جمله گیربکس های اتوماتیک، CVT و دیگر سیستم های جدید در خودروهای در حال تردد بازارهای خودرویی ایران است.

تربیت نیروهای متخصص فنی با هدف ایجاد توامندی لازم جهت ارائه خدمات فنی روز و همچنین افزایش مهارت انها جهت زمینه سازی برای جذب در نمایندگی های رسمی و همچنین افزایش سطح دانش این نیروها از اهداف بیان شده در این تفاهم نامه است و پیش بینی می شود با اجرای این طرح خدمات فنی و تعمیر و نگهداری خودروهای برند MVM و CHERY بصورت فراگیری تری در سطح مراکز تعمیرگاهی کشور به دارندگان این خودروها و هر خودرو دیگری که از سیستم های فنی مشابه این خودرو ها برخوردار هستند ارائه شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"