کد خبر: ۵۰۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: کمپانی هیوندای تایید کرده که قصد دارد مدل مسابقه ای i30N خود را به نمایشگاه سما که از روز 31 اکتبر در لاس وگاس شروع به کار می کند بیاورد.

گروه بین الملل: کمپانی هیوندای تایید کرده که قصد دارد مدل مسابقه ای i30N خود را به نمایشگاه سما که از روز 31 اکتبر در لاس وگاس شروع به کار می کند بیاورد.

به گزارش خبرخودرو ، مدل i30N که در مورد آن صحبت می کنیم ماه مه امسال در مسابقه 24 ساعته نوربورگ رینگ شرکت کرده بود. این خودرو در مسابقه مذکور توانست 122 دور کامل و مسافتی معادل 2900 کیلومتر سخت و طاقت فرسا را طی کند، هدف از این کار آزمایش پایداری و استقامت نخستین هاچ بک قدرتمند واقعی هیوندای بوده است.

چند ماه پس از عملکرد موفق i30N در این پیست آلمانی، خودرو اوایل ماه جولای رونمایی رسمی شد و قبل از پایان سال 2017، قرار است در اروپا وارد بازار شود.

مدل پایه i30N مجهز به یک موتور 2 لیتری بنزینی 4 سیلندر می باشد که 246 اسب بخار نیرو تولید می کند. اگر مشتریان قصد خرید نسخه مجهز به پکیج پرفورمنس داشته باشند، نیروی موتور به 271 اسب بخار افزایش پیدا می کند و خودرو می تواند ظرف 6.1 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

همان طور که از هر هاچ بک قدرتمندی انتظار می رود، هیوندای فقط نخواسته روی افزایش سرعت و شتاب خودرو کار کند. به جای آن، شاسی خودرو به گونه ای از طریق نصب سیستم تعلیق سازگار شونده و یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی تقویت شده که هیوندای می گوید آن چه که ما از هندلینگ یک هاچ بک پرفورمنس دیفرانسیل جلو انتظار داشته ایم را دگرگون خواهد کرد.

متاسفانه، هیوندای مدل i30N را قصد ندارد وارد بازار آمریکای شمالی کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"