کد خبر: ۵۰۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: اگر چه لکسوس از نسل پنجم مدل پرچم دار ال اس خود در ماه ژانویه امسال رونمایی کرد، ولی تا به امروز خبری از جزئیات بیشتر آن مانند قیمت گذاری و مشخصات فنی نبود.

گروه بین الملل: اگر چه لکسوس از نسل پنجم مدل پرچم دار ال اس خود در ماه ژانویه امسال رونمایی کرد، ولی تا به امروز خبری از جزئیات بیشتر آن مانند قیمت گذاری و مشخصات فنی نبود.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که بر پایه پلت فرم دیفرانسیل عقب کمپانی ساخته شده، در مقایسه با نسل قبلی خود بزرگ تر شده و در عین حال علاوه بر کاهش وزن، تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بسیاری به دست آورده است.

چه مدل 415 اسب بخاری ال اس 500 را انتخاب کنید یا مدل 354 اسب بخاری هیبریدی ال اس 500 اچ، مالک خودرویی خواهید شد که قادر است صفر تا صد را زیر 5.5 ثانیه پر کند.

اگر می خواهید سدان لوکس ژاپنی شما سریع تر از آن چه که هست باشد، بدون شک پکیج اف اسپرت انتخابی کاملا درست برای شما خواهد بود. این پکیج نه تنها هندلینگ خودرو را بهبود می بخشد، بلکه مواردی مانند رینگ های 20 اینچی اختصاصی، ترمزهای عقب و جلوی بزرگ تر و شاسی قوی تر نیز به دست خواهید آورد.

اگر به دنبال خرید نسخه بنزینی و نه هیبریدی باشید، همچنین امکان خرید پکیج پرفورمنس نیز برای شما وجود دارد که سیستم هایی مانند VGRS، سیستم فرمان عقب فعال و سیستم پایدارکننده فعال را به خودروی شما اضافه می کند.

از نظر ایمنی، لکسوس ال اس کاملا جدید طوری طراحی شده که عملکرد مناسب تری در مورد 4 دلیل اصلی تلفات رانندگی داشته باشد: تصادفات مرتبط با عابرین پیاده، خروج خودرو از جاده و تقاطع ها و تصادفات از پشت.

ال اس جدید دو سیستم ایمنی پیشرفته را با هم ترکیب کرده است: لکسوس Safety System+ و لکسوس Safety System+ A. در سیستم ایمنی اول، مواردی مانند سیستم PCS جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل پیشرفته با رادار دینامیکی، نوربالای هوشمند، سیستم کمکی حفظ مسیر و سیستم هشدار خروج از خط ارائه شده است.

در پکیج پیشرفته تر دوم، تمامی موارد مذکور به اضافه سیستم هشدار برخورد با عابر پیاده، سیستم کمکی فرمان فعال، سیستم PCS بغل، سیستم کمکی Lane Trace، سیستم هشدار ترافیک روبرو و سیستم کمکی تشخیص علایم جاده ای روی خودرو نصب می شوند.

این خودرو همچنین از تجهیزات ارتباطی خوبی نیز بهره می برد و به کمک اپ Lexus Enfrom App Suite 2.0 رانندگان می توانند به برنامه های موبایلی مورد علاقه خود از طریق صفحه نمایش موجود در کنسول مرکزی دسترسی داشته باشند. به لطف وای فای 4G LTE ال اس، 5 دیوایس مختلف قابلیت وصل شدن به اینترنت داخل این محصول جدید لکسوس را دارند.

با داشتن قیمت پایه 75 هزار دلاری در آمریکا، لکسوس ال اس کاملا جدید ارزان تر از رقبای اصلی خود مانند بی ام و سری 7 یا مرسدس بنز کلاس اس می باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"