کد خبر: ۵۰۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: بی ام و کار بر روی فیس لیفت سری 7 فعلی را شروع کرده است، خودرویی که آلمان ها از آن با عنوان سری 7 LCI یاد می کنند.

گروه بین الملل: بی ام و کار بر روی فیس لیفت سری 7 فعلی را شروع کرده است، خودرویی که آلمان ها از آن با عنوان سری 7 LCI یاد می کنند.

به گزارش خبرخودرو ، در شرایطی که مرسدس اخیرا از کلاس اس فیس لیفت رونمایی کرده و آئودی در حال آماده شدن برای معرفی A8 کاملا جدید می باشد، بی ام و نمی توانست ریسک کند و فرستادن سری 7 نزد یک جراح پلاستیک بهترین تصمیمی بود که کمپانی می توانست بگیرد!

این به روز رسانی سری 7 در مقایسه با دیگر مدل های فیس لیفت LCI شامل تغییرات گسترده بیشتری می باشد که از جمله می توان به چراغ های جلو و عقب جدید با یک ظاهر باریک تر که شکلی پویا تر به خودرو بخشیده اند. یک جلوپنجره متفاوت و سپرهای بازطراحی شده نیز در لیست تغییرات این خودرو قرار دارند.

داخل کابین، این مدل پرچم دار بی ام و مجهز به تکنولوژی های جدید و یک لیست به روز شده از تجهیزات ایمنی می باشد که تمامی بهترین امکانات قابل ارائه توسط این کمپانی را شامل می شود. این لیست شامل یک سیستم رانندگی خودکار مشابه آن چه در آئودی A8 وجود دارد نیز می شود که تنها سیستم موجود بازار با سطح 3 خودران می باشد.

مجموعه موتورهای این خودرو نیز به منظور دریافت نیروی بیشتر و آلایندگی کمتر قرار است به روزرسانی شوند، در نسخه های پلاگین هیبریدی هم گفته می شود موتورهای الکتریکی نیروی بیشتری ارائه خواهند کرد. در آینده ای نزدیک منتظر اطلاعات بیشتری در مورد بی ام و سری 7 فیس لیفت باشید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"