کد خبر: ۵۰۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: نسخه ای قدرتمندتر از نسل جدید هیوندای ولوستر چند ماه قبل برای اولین بار در نوربورگرینگ دیده شده بود.

گروه بین الملل: نسخه ای قدرتمندتر از نسل جدید هیوندای ولوستر چند ماه قبل برای اولین بار در نوربورگرینگ دیده شده بود.

به گزارش خبرخودرو، این نمونه اولیه به طور کاملی با پانل های بدنه موقت استتار شده بود. اکنون بار دیگر این هاچ بک در نوربورگرینگ دیده شده اما پوشش استتاری کم تری دارد که طراحی به روز شده آن را نشان می دهد.

طراحی ولوستر جدید در مقایسه با مدل کنونی آن تکامل یافته به نظر می رسد. اکنون خطوطی تیزتر و تهاجمی تر مخصوصا در قسمت جلوی این خودرو دیده می شوند. جلوپنجره آبشاری این خودرو بسیار شبیه به نسخه ای است که اخیرا در هیوندای i30 N دیده شده است البته سپر جلو و دریچه های هوای آن به ولوستر اختصاص دارند. چراغ های جلوی این خودرو نیز بازطراحی شده به نظر می رسند البته به سختی می توان تفاوت های آن را تشخیص داد.

ساختار در نمادین ولوستر در این مدل نیز حفظ شده است. پوشش استتاری این خودرو نتوانسته گلگیرهای برجسته ولوستر را پنهان کند. گلگیرهای بزرگ این خودرو تایید می کنند که در واقع شاهد نسخه ای عملکرد بالا از ولوستر هستیم. هم چنین یک باله بزرگ در بالای صندوق عقب این خودرو تعبیه شده است. چراغ های عقب بالاتر نصب شده این خودرو اکنون باریک و دارای لامپ هایی جدید به نظر می رسند. سپر عقب تهاجمی این خودرو هنوز طراحی اسپرت خود را دارد و لوله اگزوز گرد دوگانه در طرفین دیفیوزر آن قرار گرفته اند. هم چنین نوار قرمز رنگ در نزدیکی دیفیوزر این خودرو شبیه به نسخه دیده شده در i30 N است.

فعلا هیچ تصویری از کابین این هاچ بک منتشر نشده است.

گمان می رود نسل بعدی ولوستر از پلتفرمی جدید بهره ببرد. این امر به هیوندای کمک خواهد کرد تا ولوستر را سبک تر و مقاوم تر بسازد. هنوز خبری رسمی در این مورد منتشر نشده است اما گفته می شود این خودرو به موتور تازه ساخته شده 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مجهز می شود که در i30 N جدید نیز ارائه شده است. توان این موتور بین 250 یا 275 اسب بخار خواهد بود. گیربکس دستی شش سرعته نیروی این موتور را به چرخ های جلو منتقل خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"