کد خبر: ۵۰۰۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: فورد از همکاری جدید خود با Lyft خبر داده که به گفته این خودروساز کمک خواهد کرد تا هر دو شرکت بتوانند سیستم های هدایت خودران را با سرعتی بیش تر بسازند.

گروه بین الملل: فورد از همکاری جدید خود با Lyft خبر داده که به گفته این خودروساز کمک خواهد کرد تا هر دو شرکت بتوانند سیستم های هدایت خودران را با سرعتی بیش تر بسازند.

به گزارش خبرخودرو، فورد اعلام کرده که اقدامات و سرمایه گذاری های کنونی اش در خودروهای خودران به خوبی با تجربه Lyft در حمل و نقل شهری و طیف وسیع مشتریان این شرکت هماهنگ می شود.

فورد سال گذشته تایید کرد که در پی فروش انبوه خودروهای خودران تا سال 2021 است و درصدد ایجاد خدمات تاکسی خودران با این خودروها نیز هست. تصمیم به همکاری با یک شرکت خدماتی حمل و نقل همچون Lyft می تواند گام بعدی این برند در افق خودروهای خودران باشد.

فورد می تواند با Lyft مستقیما روی ساخت پلتفرم تکنولوژی خودران کار کند که به راحتی با شبکه کنونی Lyft منطبق می شود. این دو شرکت هم چنین پس از عرضه این خدمات تصمیم گیری می کنند که کدام شهرها قابلیت بیش تری برای پذیرش آن دارند.

فورد تنها خودروسازی نیست که در Lyft سرمایه گذاری کرده است. اوایل سال 2016 نیز جنرال موتورز 378 میلیون پوند در این شرکت سرمایه گذاری کرد در حالی که اوبر و مرسدس نیز قراردادی مشابه فورد و Lyft دارند.

فورد طی سال گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی را در تکنولوژی خودران داشته و کارکنان مرکز تحقیق و نوآوری Palo Alto را نیز دو برابر کرده است. این خودروساز ناوگان تست خود در ایالات متحده را سه برابر کرده و حدود 30 دستگاه فورد فیوژن را برای توسعه تکنولوژی خودران استفاده می کند. خودروی خودران آینده این برند دارای سطح چهار هدایت خودران خواهد بود که در این صورت می تواند بدون هیچ دخالتی از طرف راننده خود را در جاده هدایت کند و حتی فاقد فرمان یا پدال خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"