کد خبر: ۵۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: داتسون هند به تازگی نسخه مخصوص ردی گو گلد 1.0 لیتری را با قیمت 369737 روپیه در بازار این کشور عرضه کرده است.
گروه بین الملل: داتسون هند به تازگی نسخه مخصوص ردی گو گلد 1.0 لیتری را با قیمت 369737 روپیه در بازار این کشور عرضه کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این مدل مخصوص در نسخه T (O) موجود است. داتسون ادعا می کند این خودروی مخصوص با 12 ویژگی جدید عرضه می شود.

بدنه این خودرو دارای رنگ بدنه الهام گرفته از طلا، جلوپنجره مشکی با تزئینات طلایی، روکش رینگ ها با تزئینات طلایی و سنسورهای پارک عقب است. این خودرو در سه رنگ نقره ای، خاکستری و سفید موجود است.

در کابین ردی گو گلد تودوزی با طرح طلایی، روشنایی محیطی که از طریق برنامه تلفن هوشمند قابل کنترل است و یک سیستم صوتی جدید با بلوتوث تعبیه شده است. ورودی بدون سویچ نیز به صورت استاندارد در این مدل ارائه می شود.

داتسون ردی گو گلد از نظر فنی بی تغییر باقی مانده است. این خودرو دارای طول 3429 میلی متر، عرض 1560 میلی متر و ارتفاع 1541 میلی متر است. فاصله بین دو محور این هاچ بک 2348 میلی متر و ظرفیت صندوق عقب آن 222 لیتر است. ارتفاع این خودرو از زمین 185 میلی متر است.

نیروی ردی گو گلد از موتور 999 سی سی سه سیلندر I-SAT بنزینی با گیربکس دستی پنج سرعته تامین می شود. این موتور قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 91 نیوتون متر تولید می کند. میزان بهره وری سوخت این خودرو 1 لیتر در هر 22.5 کیلومتر اعلام شده است.

این هاچ بک ویژه اکنون پیش فروش می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"