کد خبر: ۵۰۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سوبارو سه خودروی کانسپت را معرفی کرده است که اواخر ماه آینده در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 به نمایش در می آیند.

گروه بین الملل: سوبارو سه خودروی کانسپت را معرفی کرده است که اواخر ماه آینده در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 به نمایش در می آیند.

به گزارش خبرخودرو، مهم ترین مدل از بین این کانسپت ها، سوبارو Viziv Performance کانسپت است که به گفته این خودروساز، افق دید آینده این برند در رابطه با طراحی و تکنولوژی را نشان می دهد. در حالی که این خودروساز تنها چند تصویر تیزر از Viziv Performance کانسپت را منتشر کرده است، این تصاویر ایده خوبی از ظاهر این مدل ارائه می دهند. سوبارو اعلام کرده که این کانسپت خودران بوده و از تکنولوژی پشتیبانی رانندگی پیشرفته ای بهره می برد که متمرکز بر جهت دید راننده است. Viziv می تواند مفهومی از چگونگی تکنولوژی خودران سوبارو بوده و حتی از نظر طراحی، نسل بعدی ایمپرزا را نشان دهد.

ایمپرزا Future اسپرت کانسپت جدید نیز می تواند آینده ایمپرزا را نشان دهد. این کانسپت بر أساس نسل کنونی و پنجم ایمپرزای پنج در ساخته شده اما دارای قسمت جلوی متمایز با چراغ های مه شکن LED تعبیه شده در جلوپنجره و سپر عقب متفاوت با لوله اگزوز مرکزی دوگانه است. رنگ بدنه زرد صدفی نیز به ویژگی های اسپرت این خودرو اضافه شده و با رینگ ها و تریم بدنه مشکی متضاد و چراغ های عقب تیره شده تکمیل می شود. سوبارو هم چنین نسخه ای اصلاح شده از Crosstrek را قبل از توکیو معرفی کرده است که XV Fun Adventure کانسپت نامیده می شود. این خودرو با تزئینات بدنه پلاستیکی مقاوم، تایرهای آفرود، رینگ های مشکی و باربند روی سقف قابلیت Crosstrek در تمام شرایط را برجسته می سازد.

اطلاعات بیش تر از این خودروها در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 ماه اکتبر اعلام خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"