کد خبر: ۵۰۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: کورسا E که در سال 2014 رونمایی جهانی شده بود قبل از آن که اولین سری آن وارد نمایندگی های فروش شود کمی قدیمی شده بود.
گروه بین الملل: کورسا E که در سال 2014 رونمایی جهانی شده بود قبل از آن که اولین سری آن وارد نمایندگی های فروش شود کمی قدیمی شده بود.

به گزارش خبرخودرو، دلیل این امر طراحی بدنه نبود بلکه ساختار اصلی کورسا E بود. این خودرو از پلتفرم GM-Fiat Small بهره می برد که در سال 2005 در فیات پونتو معرفی شده بود.

کورسا E عناصر داخلی مشترک زیادی با کورسا D دارد. در هر حال، تمام این ویژگی ها در مدل 2018 این خودرو که به عنوان نسل ششم کورسا عرضه می شود، تغییر خواهد کرد. این هاچ بک ساب کامپکت که کورسا F نامیده می شود نسخه سدان چهار در نیز خواهد داشت که اخیرا در نوربورگرینگ فاش شده است. سدان کورسا همیشه در تعداد محدود و در بازارهای منتخب جنوب اروپا به فروش می رسد.

این نمونه اولیه دارای جلوپنجره آبشاری است که اولین بار در مدل های بیوک 1939 دیده شده بود. در حالی که گمان نمی رود بیوک چنین مدلی را در امریکا عرضه کند، به نظر می رسد جنرال موتورز، مالک اوپل، زمانی در سال آینده این مدل را روانه بازار چین کند. هم چنین بخش چینی جنرال موتورز مدتی قبل بیوک Sail را با شورلت Sail جایگزین کرده است.

در حالی که بیوک چین تلاش می کند مجلل تر شود ممکن است این نمونه اولیه پیش تولید از سدان کورسا F نه به عنوان بیوک بلکه با برند شورلت عرضه شود. مدلی که گمان می رود نسل بعدی Sail باشد علاوه بر آن که توسط جنرال موتورز شانگهای در چین عرضه می شود، در بازارهای آمریکای جنوبی نیز معرفی خواهد شد.

سدان کورسا F و شورلت Sail 2018 که از پلتفرم G2XX بهره می برد با نیرومحرکه های سه و چهار سیلندر بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"