کد خبر: ۵۰۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: لوتوس به لطف مالکان جدید خود، وارد بخش کراس اوورها نیز خواهد شد.

گروه بین الملل: لوتوس به لطف مالکان جدید خود، وارد بخش کراس اوورها نیز خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، اوایل سال جاری در ماه ژوئن، گروه خودروسازی Zhejiang جیلی Holding قراردادی را امضا کرد تا سهم اعظمی از لوتوس را از DRB-Hicom بخرد. جیلی که ولوو را نیز در تملک خود دارد اکنون در پی راهی برای سوددهی بیش تر لوتوس است و یک کراس اوور برای این برند در نظر گرفته شده است.

Carl-Peter Forster، عضو هیئت مدیره جیلی و رئیس LEVC سازنده تاکسی لندن که به جیلی تعلق دارد در حاشیه نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 اظهار داشت لوتوس به تصویر ذهنی از این برند فکر می کند که رد نشده است. وی افزود: "ظرفیت فروش آن کم است اما ما فکر می کنیم فرصت های بیش تری نسبت به 1500 تا 2000 خودرویی که اکنون فروخته می شود، خواهد داشت."

Forster هم چنین مدیرعامل اسبق جنرال موتورز اروپا است و باور دارد که لوتوس می تواند با ورود به بخش های جدید سوددمند باشد. وی اعلام کرد لوتوس به راحتی می تواند توسعه یابد تا در هر سایزی و هر تعدادی خودرو تولید کند بدون آن که از تمرکز خود بر خودروهای کامپکت، سبک و سریع فاصله بگیرد. وی به عنوان گواهی بر آن که سازندگان خودروهای اسپرت می توانند کراس اوور بسازند تا به رشد فروش آن ها کمک کند، به پورشه کاین اشاره کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"