کد خبر: ۵۰۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
گروه بین الملل: سوزوکی سه خودروی اسپرت جدید را تحت مدل های سوزوکی Xbee معرفی کرده است.
گروه بین الملل: سوزوکی سه خودروی اسپرت جدید را تحت مدل های سوزوکی Xbee معرفی کرده است.

به گزارش خبرخودرو، هر سه این مدل ها ماه آینده در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 رونمایی خواهند شد که 25 اکتبر برای رسانه ها افتتاح می شود.

اولین مدل از این سه مینی کراس اوور بر أساس سوزوکی هاستلر ساخته شده است. این مدل که سوزوکی Xbee نامیده می شود دارای رنگ بدنه زرد به عنوان گزینه اصلی، سقف و قاب آینه های کناری مشکی و تزئینات سپر خاکستری است. در کابین این خودرو طرح رنگ مشکی با داشبوردی سفید تعبیه شده است. این کانسپت دارای طول 3670 میلی متر، عرض 1670 میلی متر، ارتفاع 1705 میلی متر و فاصله بین دو محور 2435 میلی متر است. این خودرو از نسخه ای هیبریدی از موتور K10C 1.0 لیتری بنزینی بهره می برد.

دومین کانسپت مبتنی بر سوزوکی هاستلر، Xbee Outdoor Adventure است. به منظور نمایش ایده ارتباط با طبیعت، پانل های چوبی رنگ بدنه منحصر به فرد این خودرو را تکمیل می کنند و روی داشبورد و پانل های در نیز تعبیه شده اند. سوزوکی اعلام کرده که این نسخه از Xbee کانسپت برای کسانی طراحی شده که به سفر علاقه دارند و با نماهای طبیعی نیز همخوانی دارد. این نسخه می تواند برخی تجهیزات مخصوص به منظور ارتقای تجربه سفر با تجهیزات مازاد و راحت تر خواهد داشت.

سوزوکی Xbee Street Adventure سومین مدل در کانسپت های سوزوکی است. چنان چه نام این خودرو نشان می دهد، طراحی خیابانی برای آن در نظر گرفته شده است. Xbee Street Adventure دارای تزئینات زرد روی سپر جلو، رینگ ها و پانل های در، سقف سفید و قاب آینه های کناری سفید است. در کابین این خودرو صندلی های خاکستری با تزئینات زرد و نشان Xbee، پانل های در و داشبورد طراح با نشان Xbee Street Adventure روی داشبورد و عناصر زرد رنگ روی کنسول وسط و کف پایی های زرد/ خاکستری تعبیه شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"