کد خبر: ۴۹۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

 مهر:به منظور تسریع در روند تردد شهروندان در معابر، خیابان های نوزدهم و بیست و سوم گاندی بازگشایی شد.

 
علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه در این خصوص گفت:  با پیش بینی رمپ هایی در خیابان نوزدهم و بیست و سوم گاندی ، مشکل عدم دسترسی شهروندان به خیابان آفریقا حل شد و بار ترافیکی چهارراه جهان کودک کاهش یافت.
 
وی ابراز کرد: باتوجه به اینکه خیابان گاندی دارای مراکز جذب بالایی است و از خیابان‌های با اهمیت برای اهالی محدوده منطقه است و گاهاً دارای عملکرد فرامحله‌ای و منطقه‌ای می باشد احداث رمپ فوق از اهمیت خاصی برخوردار است. 
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ اظهار کرد: با این عملیات، پس زدگی بار ترافیک خیابان های گاندی به خیابان آفریقا، بزرگراه شهید حقانی و میدان ونک تا حدودی کاهش یافت و شاهد عملکردی مناسب در ساعات اوج ترافیک خواهیم بود.    
 
وی نسبت به بازگشایی سایر خیابان های گاندی نیز تاکید کرد و خاطرنشان کرد: برای کاهش بار ترافیکی شمال به جنوب در خیابان گاندی طرح "توزیع مجدد بارهای ترافیکی" در آینده ای نزدیک اجرا می شود. 
 
اسفراینی نژاد درباره طرح " توزیع مجدد بارهای ترافیکی " افزود: خیابان گاندی دارای چهار لاین است که مسیر شمال و جنوب همیشه دارای بار ترافیکی است و  برای حل این موضوع، لاین های جنوب به شمال خیابان گاندی را تنگ کرده و مسیر معکوس را برای تردد آسان خودروها باز می کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"