کد خبر: ۴۹۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
دکتر روحانی در مجلس شورای اسلامی

شریعتمداری عنصری فعال و بی‌تکلف در همه امور است

به گزارش خبرخودرو، دکتر روحانی رییس محترم جمهور گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت را عنصری فعال و بی‌تکلف در همه امور توصیف کرد و گفت: بهبود فضای کسب و کار و افزایش صادرات از اولویتهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم است.

دکتر حسن روحانی در جلسه معرفی وزیران پیشنهادی کابینه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شریعتمداری جزو مدیران ارشد کشور در دولت های قبلی بود که تجربیات موفقی در  سمت های مختلفی مانند وزارت بازرگانی و معاونت اجرایی رییس جمهوری داشتند.

وی گزینه پیشنهادی رییس جمهور را عنصری فعال و بی تکلف در همه امور توصیف کرد و گفت:  وزارت صنعت معدن و تجارت وزارتخانه مهمی است که امیدواریم ایشان با سه معاون بسیار قوی در بخش های تجارت، صنعت و معدن تحرک خوبی را به وجود آورد.

دکتر روحانی بهبود فضای کسب و کار و شاخص محیط کسب و کار را جزو مسایل اولیه دولت دوازدهم دانست و عنوان کرد: سازگار کردن سیاست‌های صنعتی و  تجاری  با مزیت‌های تجاری،  افزایش صادرات، مبارزه جدی با فساد و شفاف سازی نظام تجارت، نقش آفرینی جدی صنعت و معدن و تجارت  در انتقال تولید و فناوری در مسیر تقویت جایگاه ایران در کریدورهای حمل و نقل و همچنین از حمایت از تولید محصولات معدنی دیگر اولویت های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم هستند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"