کد خبر: ۴۸۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

تاکید مهندس نعمت زاده بر ضرورت تبدیل لکه ها به شهرک های صنعتی

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت تبدیل لکه های صنعتی به نواحی و شهر کهای صنعتی، ساماندهی واحدهای تولیدی مستقر در اطراف شهرهای بزرگ را یک ضرورت دانست

مهندس محمدرضا نعمت زاده در جریان سفر یک روزه خود به ورامین، پس از بازدید از کارخانه شیرآلات بهداشتی ریابی در منطقه صنعتی خیرآباد جنوبی این شهرستان، کمبود زیرساخت های لازم را یکی از مشکلات این منطقه صنعتی دانست و اظهار کرد:

در دوره ریاست جمهوری مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی چرمشهر را به شهرک صنعتی تبدیل کردیم که امیدواریم در دولت دوازدهم بتوانیم خیرآباد را نیز به شهرک صنعتی تبدیل کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی واحدهای تولید مستقر در اطراف شهر های بزرگ، افزود: لکه های صنعتی باید به نواحی و شهرکهای صنعتی تبدیل شود.

مهندس نعمت زاده توجه به صادرات را از مهمترین رویکردهای واحدهای تولیدی داخل دانست و اظهار کرد: با توسعه بازار محصولات تولیدی، اشتغالزایی نیز رونق خواهد گرفت.

گفتنی است که کارخانه شیرآلات بهداشتی ریابی در زمینه تولید انواع شیرالات بهداشتی و ساختمانی و همچنین اتصالات و قطعات برنجی در حال فعالیت است. این کارخانه که هم اکنون برای صادرات محصولات تولیدی خود برنامه ریزی می کند ، ۷۰ نفر اشتغالزایی دارد.

مواد اولیه محصولات کارخانه تولید داخل است و تمامی محصولات در آزمایشگاه کنترل کیفیت کارخانه مورد بررسی کیفی لازم قرار می گیرند.

همچنین منطقه صنعتی خیرآباد جنوبی با ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی فعال، حدود پنج هزار نفر اشتغالزایی دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"