کد خبر: ۴۸۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶

 انیمیشن «سنگ‌ها» با مضمونی انسانی و عرفانی مرحله پیش تولید و طراحی را سپری کرده و وارد مرحله تولید شده است .

به گزارش ایسنا،محسن شیری کارگردان انیمیشن «سنگ‌ها» در گفتگویی گفت: این انیمیشن با سرمایه‌گذاری "مرکز" و با تکنیک دو بعدی دیجیتال ساخته می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها این انیمیشن اواخر آذر ماه آماده نمایش خواهد شد.

مدت زمان انیمیشن «سنگ‌ها» 8 دقیقه است و هفت کاراکتر دارد. این هفت کاراکتر دیالوگ ندارند و مفاهیم از طریق تصاویر و موسیقی به مخاطب منتقل میشود. به همین دلیل موسیقی نقش مهمی در این اثر ایفا می‌کند، اما علی رغم مذاکره با افراد مختلف برای ساخت موسیقی متن، هنوز قراردادی با هیچ‌یک از آهنگسازان امضا نشده است.

وی افزود: «انیمیشن «سنگ‌ها» مضمونی انسانی و عرفانی دارد، زیرا علاقه شخصی من به مضامین انسانی و فرا داستانی است. کمتر هنرمندی را در جهان می‌توان یافت، که سراغ این موضوعات برود اما پیشینه ادبی کشور ما از ادبیات عرفانی غنی است.»

او گفت: «با توجه به موضوع و نوع روایت انیمیشن «سنگ‌ها» این اثر تلویزیونی نیست و مخاطبان آن افراد بزرگسال،خاص و جشنواره‌ها هستند.»

                                                                                                                                                                                                   

تمامی امور نویسندگی ، کارگردانی ، تهیه‌کنندگی ، دیزاین  کاراکتر و فضا ، لی اوت ، و طراحی و نقاشی بک گراند و تدوین و مونتاژ  این اثر را  محسن شیری انجام می‌دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"