کد خبر: ۴۸۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
روزنامه ایران: هر هفته تکنولوژی جدیدی و ردیاب‌های بسیاری برای رفع مشکلات بی‌خوابی و خرو پف به بازار عرضه می‌شود که بیشتر کارکردهای آن شبیه به هم است. اما اخیراً یک استارتاپ شامل مهندسین و گروه پزشکی دستگاه پوشیدنی هوشمندی برای افرادی که از بی‌خوابی و خروپف رنج می‌برند، طراحی و ساخته‌اند که عملکرد آن با دیگر ابزارهای پوشیدنی هوشمندی که در بازار وجود است، متفاوت است. این دستگاه جدید هوشمند Ever Sleep نام دارد و به مچ کاربر بسته می‌شود و دارای سنسورهای حساس انگشت است.البته این دستگاه هم مانند دیگر دستگاه‌ها میزان خواب را اندازه‌گیری کرده و بر حرکات خواب کاربر نظارت کرده و اطلاعات خواب کاربر را ثبت می‌کند اما با 4 سنسوری که در این مچ بند جاسازی شده است علاوه بر خواب بر سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، عملکرد تنفسی و حرکت بدن کاربر نیز نظارت می‌کند.
 
 این دستگاه از سوی دیگر قادر است خروپف کاربر را نیز تجزیه و تحلیل و مشکل را ردیابی کرده و راه حل ارائه دهد. تجزیه و تحلیل اطلاعات ثبت شده از سوی دستگاه بوسیله اپلیکیشنی که روی تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم عامل اندروید و IOS نصب می‌شود صورت می‌گیرد و حتی می‌تواند برای خواب راه حل بهتر ارائه دهد.
 

به گفته سازندگان این دستگاه، این ابزار پوشیدنی هوشمند برای ورزشکاران نیز مفید است و می‌تواند به ریکاوری آنان بعد از فعالیت‌های ورزشی کمک کند.این دستگاه اکنون به قیمت 99 دلار پیش فروش می‌شود ولی قرار است وقتی وارد بازار شود به قیمت 199 دلار به فروش برسد. زمان ارائه این دستگاه هوشمند به بازار، اکتبر 2017 ( مهر ماه ) اعلام شده است.
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"