کد خبر: ۴۸۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
گروه بین الملل: طبق برخی از گزارش‌ها شرکت آستون مارتین برای اوایل سال آینده میلادی به فکر عرضه عمومی اولیه در بورس می‌باشد.

آستون مارتین به بورس می رود

گروه بین الملل: طبق برخی از گزارش‌ها شرکت آستون مارتین برای اوایل سال آینده میلادی به فکر عرضه عمومی اولیه در بورس می‌باشد.

به گزارش خبرخودرو، با توجه به اعلام برخی منابع داخلی کمپانی که با خبرگزاری بلومبرگ مصاحبه کرده‌اند، آستون مارتین با دیدن موفقیت عرضه عمومی اولیه فراری، قصد دارد از تقاضای بالای حال حاضر سرمایه گذارها برای سرمایه گذاری در کمپانی‌های خودروسازی بزرگ به نفع خود استفاده کند. این نشریه در گزارش خود گفته که هنوز تصمیمی در این مورد نهایی نشده و این خودروساز منتظر گزارش نتایج مالی 2017 خود می‌باشد تا در مورد این پروسه تصمیم گیری کنند.

سایمون اسپرول، سخنگوی آستون مارتین در این مورد گفته که شرکت آن‌ها هم اکنون 100 درصد بر روی به سرانجام رسیدن برنامه هفت ساله خود متمرکز می‌باشد و مسائل مربوط به ساختار شرکت در آینده یا مالکیت کمپانی کاملاً موضوعی مرتبط با سهام داران است.

یکی از کارشناسان بورس این خبر منتشر شده توسط بلومبرگ را رد کرده که آستون مارتین قصد عرضه عمومی اولیه 3 میلیارد دلاری را دارد. اگر این اتفاق بیفتد، آستون مارتین وضعیتی مشابه فراری خواهد داشت، ولی برخی کارشناسان اعتقاد دارند که این برند بریتانیایی سابقه و پرستیژ رقیب ایتالیایی خود را ندارد.

آستون مارتین اکنون مدتی است که به فکر عرضه عمومی اولیه می‌باشد و اولریش بز، مدیر عامل اسبق این کمپانی نیز گفته است که این تنها راه برای برخی از سرمایه گذاران مانند AdeemInvestment، InvestmentDarو Investindustrialمی‌باشد که سرمایه‌های خود را از کمپانی خارج کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"