کد خبر: ۴۶۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

 تسنیم: رضا عنایتی،  با بیان اینکه مردم به او محبت دارند و امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم، گفت: در تمام دوران بازی‌ام با تمام توان بازی می‌کردم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردم. از همه کسانی که به من در این راه کمک کردند، تشکر می‌کنم.

 
مهاجم صبای قم در خصوص اینکه چه گلی برای او خاطره‌انگیز بوده است، یادآور شد: هر وقت که گل می‌زدم، به وجد می‌آمدم، اما برخی از گل‌ها به قول شما خاطره‌انگیز است. گلی که به پرسپولیس زدم و این تیم را شکست دادیم، گلی بود که هواداران خیلی دوست داشتند.
 
عنایتی در واکنش به این سؤال که پس از خداحافظی مقابل هواداران استقلال دلتنگی سراغ او آمده است یا نه، گفت: مطمئنا این اتفاق می‌افتد. 20 سال در سطح اول فوتبال بازی کردم و وقتی به یک‌باره هیاهوی تماشاگران فوتبال را نبینی، غمگین و ناراحت کننده می‌شوی. باید قبول کرد برای همه این اتفاق می‌افتد و امیدوارم در عرصه دیگری خدمت کنم.
 
مهاجم صبا در خصوص پیشنهاد علیرضا منصوریان به او برای همکاری در استقلال عنوان کرد: هیچ فکری در این رابطه نکرده‌ام. پیشنهادات دیگری هم داشته‌ام، اما منتظرم لیگ به پایان برسد. استقلال همیشه استقلال است و یک بِرند. اگر کاری از دستم برآید حتما انجام می‌دهم. سالیان سال برای استقلال بازی کرده‌ام و با هوادارانش خاطرات خوبی دارم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"