کد خبر: ۴۶۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

  لئو بوناتینی مهاجم 23 ساله برزیلی که با قراردادی سنگین و 3.5 میلیون یورویی در ابتدای فصل از باشگاه پرتغالی راهی عربستان شد تا پیراهن الهلال را برتن کند با 12 گل زده عنوان برترین گلزن این فصل باشگاه را به خود اختصاص داد تا بعد از شش سال جام قهرمانی به این باشگاه پرطرفدار ریاض برسد. 

 
بوناتینی که این روزها به یکی از چهره های محبوب و پرطرفدار الهلال در رسانه های مجازی تبدیل شده بعد از برتری در دربی ریاض و قطعی شدن قهرمانی این تیم با قرار دادن پستی در توئیتر مدعی شد حالا نوبت به قهرمانی در آسیا با الهلال است و در این راه هر تلاشی باشد انجام خواهد داد تا این طلسم هم شکسته شود.
 
پستی که بازتاب گسترده ای در بین طرفداران و فوتبالدوستان سعودی پیدا کرد و بر میزان محبوبیت چهره برزیلی افزود. روزنامه عکاظ در آستانه مصاف الهلال با پرسپولیس که امشب در مسقط برگزار می شود به سراغ مهاجم برزیلی رفت و گفتگویی با بوناتینی انجام داد. این بازیکن با بیان این که در بازی رفت با بدشانسی نتوانست دروازه رقیب را باز کند، گفت:« امیدوارم امشب دیگر با بدشانسی روبرو نشوم و طعم گلزنی را بچشم چون در بازی رفت استحقاق گلزنی را داشتم اما آن شب ، شب من نبود ولی امشب می خواهم در مسقط گل صعود را بزنم».
 
بوناتینی در بخش دیگری از گفتگوی خود تاکید کرد:« پرسپولیس قهرمان ایران شده و این نشان می دهد حریف آسانی نیست درست مثل بازی رفت که نشان داد قدرت لازم برای مدعی بودن در گروه را دارد. اما به نظرم قهرمانی ما در لیگ عربستان روحیه دو چندانی به تیم تزریق کرد که امشب کار صعود از گروه را تمام کنیم و به دنبال رویاهای خود در قاره باشیم».
 
مهاجم برزیلی که قراردادش تا فصل آینده با الهلال اعتبار دارد در پایان گفت:« من از بودن در الهلال خوشحالم و قصد دارم با این تیم به قهرمانی در آسیا هم برسم چون از نزدیک دیدم که طرفداران ما چقدر بی تاب این عنوان و جام قهرمانی آسیا هستند. آنها دو فصل پیش فاصله ای با قهرمانی نداشتند اما در آخرین لحظه با یک شوک بد روبرو شدند که این بار قصد نداریم اجازه بدهیم این اتفاق تلخ تکرار شود».
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"