کد خبر: ۴۶۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شبستر در مجلس از تعیین اعضای هیئت‌رئیسه فراکسیون معلولان مجلس خبر داد.
 
معصومه آقا پورعلی شاهی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه 4 اردیبهشت) فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: در جلسه فراکسیون معلولان که به منظور تعیین اعضای هیئت‌رئیسه تشکیل شد، بیش از 60 نفر از اعضای فراکسیون حضور داشتند.


وی افزود: در این جلسه زهرا ساعی به عنوان رئیس و حسین رضازاده نماینده کازرون و بنده به عنوان نواب اول و دوم فراکسیون معلولین انتخاب شدند.

نماینده مردم شبستر در مجلس تصریح کرد: همچنین در این جلسه، فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به عنوان سخنگو و یوسف داودی نماینده سراب و رسول خضری نماینده پیرانشهر نیز به عنوان دبیران فراکسیون معلولان انتخاب شدند.

 آقاپور درباره اهداف و برنامه‌های شکل‌گیری این فراکسیون، گفت: این فراکسیون به منظور رفع مشکلات معلولان در زمینه‌های مختلف شکل گرفته و قرار است در راستای رسیدن به اهدافش جلساتی با مسئولان دستگاه‌های مختلف و همچنین بازدیدهایی را از مراکز ذیربط انجام دهند.

نماینده مردم شبستر در مجلس تصریح کرد: مجلس برای رفع مشکلات معلولان نقش مهمی‌ را بر عهده دارد، لذا امیدواریم در جهت رفع مشکلات این قشر در زمینه‌های گوناگون هم راهکارها و هم قوانین مناسبی را تصویب کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"