کد خبر: ۴۶۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

 دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر در دور برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 19 امروز به وقت دوحه (20:30 به وقت تهران) در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد که حاشیه‌های آن در زیر می‌آید:

 
* در دقایق ابتدایی بازی حدود 500 هوادار ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند.
 
* پرچم بزرگی از کشورمان با آغاز بازی روی سکوها پهن شد که پلیس قطر پس از پنج دقیقه آن را جمع کرد.
 
* هواداران قطری که به مراتب بیشتر از ایرانی‌ها و حدود پنج تا شش هزار نفر بودند صدای‌شان به صدای ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه نمی‌رسید و به همین دلیل با بلندگو مشغول تشویق قطر شدند.
 
* در آغاز بازی کی‌روش به سمت فوساتی رفت تا با او احوالپرسی کند. برخورد این دو بسیار سرد بود.
 
* در ابتدای بازی روی خطای سردار آزمون فوساتی به داور اعتراض کرد و خواستار جریمه شدن مهاجم ایران شد که این مسئله اعتراض کی‌روش را به همراه داشت. سرمربی تیم ملی کشورمان با علامت دست ابتدا از فوساتی خواست آرام باشد و اعتراض نکند و سپس به داور چهارم اشاره کرد به سرمربی قطر تذکر بدهد.
 
* خطای بعدی بازیکنان ایران اعتراض فوساتی را بیشتر کرد تا درگیری لفظی او با کی‌روش هم بیشتر شود. سرمربی تیم ملی از فوساتی خواست اعتراض نکند و این مربی هم به کی‌روش اشاره کرد بهتر است صحبتی انجام ندهد.
 
* درگیری ادامه‌دار کی‌روش و فوساتی تذکر داور چهارم به سرمربی تیم ملی کشورمان را به همراه داشت، همین مسئله باعث شد کی‌روش به داور چهارم هم اشاره کند که صحبت زیادی نکند. البته داور چهارم نزد کی‌روش رفت و پس از صحبت کردن با او فضا را آرام‌تر کرد.
 
* خطای پدرو، بازیکن قطر روی انصاری‌فرد را داور ندید تا سردار آزمون به داور چهارم و کی‌روش به بازیکن قطر اعتراض کنند. پدرو قصد داشت به سمت کی‌روش برود و از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کند که فوساتی مانع این کار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"