کد خبر: ۴۶۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶
خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به برفی بودن جاده چالوس نیروهای پلیس مستقر در این مسیر افزایش یافته است.
 

رضا گودرزی گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی هفته نخست تعطیلات نوروزی، بخشی از مردم که در این هفته به مسافرت رفته‌اند، در روزهای آینده به استان‌های مبدا باز می‌گردند.

وی افزود: بنابراین ما بر اساس تجربه سال‌های گذشته آماده پایان دور نخست سفرهای نوروزی هستیم و تمهیدات لازم برای تسریع در بازگشت مسافران را انجام داده‌ایم.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: در این راستا طرح افزایش نیروهای پلیس راه مستقر در محورهای برون‌شهری استان به ویژه محور کرج ـ چالوس از صبح روز پنجشنبه آغاز شده است.

گودرزی گفت: برای روز جمعه نیز تمهیداتی ازجمله اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس پیش‌بینی شده و به زودی اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی بیان داشت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که امروز شاهد بارش برف و همچنین مه‌ غلیظ در محورهای کوهستانی به ویژه جاده چالوس هستیم و شرایط فوق در روزهای آینده نیز تداوم دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود که ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با احتیاط بیشتر در محورهای کوهستانی رانندگی کنند.

گودرزی در پایان اظهار داشت: پلیس راه آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی در دور دوم سفرهای نوروزی را دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"