کد خبر: ۴۶۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

خبرگزاری تسنیم: سردار روح‌الامین قاسمی در سمنان به نحوه وقوع این ماجرا اشاره کرد و اظهار داشت: ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که یک شهروند شاهرودی با پلیس تماس گرفته که همسرش دخترشان را در زیرزمین خانه حبس کرده و در حال کتک‌زدن وی است.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس بلافاصله برای پیگیری ماجرا به محل موردنظر اعزام شدند و زمانی که به راهنمایی خانم خانه به در زیرزمین رفتند تا به این درگیر خاتمه دهند، پدر خانواده با اسلحه شکاری به سمت دو مأمور پلیس شلیک می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: این شهروند شاهرودی عصبانی با همان اسلحه شکاری به سمت همسر و دخترش می‌رود که با واکنش و عکس‌العمل به‌موقع مأموران از هرگونه اتفاق ناگوار جلوگیری می‌شود.

سردار قاسمی از دستگیری متهم و انتقال آن به کلانتری خبر داد و گفت: تحقیقات برای روشن شدن زوایای این حادثه ادامه دارد.

به گفته وی خارج‌شدن بدون اجازه دختر از منزل و حاضر‌نشدنش در مدرسه از دلایلی بود که از سوی مادر دختر برای عصبانیت پدر ذکر شد؛ اما تحقیق برای روشن شدن علت دقیق این حادثه در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: فرد متهم پیش‌ از این نیز سابقه درگیری داشته است.

سردار قاسمی به وضعیت مأموران مصدوم در این حادثه نیز اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس شاهرودی از ناحیه پا مصدوم شدند و در حال حاضر نیز وضع عمومی این مأموران مساعد است و از بیمارستان ‌مرخص شدند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"