کد خبر: ۴۶۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابرپیاده در پی تصادف با سواری لیفان در بزرگراه صیاد خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در این‌باره گفت:‌ ساعت 21 شب گذشته یک دستگاه سواری لیفان در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید صیاد شیرازی در حال حرکت بود که در محدوده بزرگراه همت بعد از پل گیلان با یک عابر پیاده برخورد کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه و انجام بررسی‌های اولیه اظهارکرد:‌ عوامل اورژانس با بررسی علائم حیاتی، مرگ این عابر پیاده را که مردی 40 ساله بود به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که عابر پیاده به دلیل عبور غیرمجاز از عرض بزرگراه به میزان 50 درصد و راننده سواری لیفان نیز به دلیل بی‌توجهی به مسیر مقابل به میزان 50 درصد در وقوع این حادثه مرگبار نقش داشتند.

رازقی با تاکید بر اینکه عابران پیاده باید از محل مجاز و گذرگاه‌های عابر برای عبور از عرض معابر و بزرگراه‌ها استفاده کنند، گفت: رانندگان نیز باید حین رانندگی توجه کافی به مسیر مقابل خود داشته باشند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"