کد خبر: ۴۶۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
برگ زرین دیگری برای سیباموتور
به گزارش خبرخودرو، شركت FAW یکی از سه شركت بزرگ خودروساز دولتي چين است و هرسال در اين ماه نسبت به انتخاب و معرفی بهترين و پرفروش ترين نماينده و توزيع كننده محصولات FAW در جهان اقدام مي نماید.

سیباموتور ، بهترین نماینده فروش FAW در جهان برای دومین سال پیاپی

به گزارش خبرخودرو، شركت FAW یکی از سه شركت بزرگ خودروساز دولتي چين است و هرسال در اين ماه نسبت به انتخاب و معرفی بهترين و پرفروش ترين نماينده و توزيع كننده محصولات FAW در جهان اقدام مي نماید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرخودرو به شهر چنگدوی چین ، همایش بین المللی شرکت FAW با حضور 51 نماینده از سراسر جهان صبح امروز برگزار شد.

در ابتدای این همایش مدیر عامل شرکت FAW در زمینه واردات و صادرات و مدیر عامل کارخانه FAW سخنرانی کردند.

شرکت سیبا موتور به عنوان یکی از نمایندگان فروش و تولید محصولات FAW در این همایش موفق به کسب مقام اول در بین 51 کشور از سراسر جهان شد.

مدیرعامل FAW در این مراسم گفت: شرکت FAW با توجه به نیازهای روز افزون مشتریان درکشورهای گوناگون سعی بر ارائه امکانات مختلف و خدمات پس از فروش مناسب داشته است.

وی اظهار داشت: در سال ۲۰۱۶ تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه از محصولات تجاری FAW به فروش رفته است که شرکت سیباموتور موفق به عرضه هزار و ۲۰۰ دستگاه از محصولات ما با خدمات مناسب به مشتریان شده است.

وی افزود: هم اکنون محصولات ما در ایران با 30 درصد ساخت داخل تولید می شوند که این میزان تا 40 درصد افزایش می یابد.

در ادامه برگزاری همایش مهندس خضری، مدیر عامل شرکت سیبا موتور که به عنوان نماینده برتر و پرفروش FAW در جهان معرفی شده بود به ایراد سخنرانی پرداخت.

مهندس خضری ضمن ابراز خرسندی از کسب مجدد این مقام گفت: خوشحالیم که توانستیم برای دومین سال مقام بهترین فروش را در بین تمام نمایندگان کسب کنیم و این مهم تنها با تلاش زیاد ،ارائه خدمات پس از فروش مناسب و قیمت گذاری مناسب بدست آمده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت سیبا موتور درسال 95 بعد از سایپا دیزل بیشترین سهم بازار کشنده در ایران را داشته است، افزود: سیباموتور دارای 19 نماینده فروش و خدمات پس از فروش در کشور می باشد و اکنون 3 مدل از محصولات سنگین FAW سری J6 شامل کشنده تک محور، کشنده جفت محور و کمپرس را تولید می کند.

مدیر عامل شرکت سیبا موتور در ادامه افزود: شرکت سیباموتور طی یک سال گذشته کامیونت 6 تن Faw با نام Tiger V را به محصولات خود افزوده است.

مدیر عامل شرکت سیبا موتور در خاتمه از عرضه محصولات جدید همچون کامیون باری و کامیونت 8 تن برای سال آتی خبر داد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"