کد خبر: ۴۶۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک
به گزارش خبرخودرو ، قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

اقدامات موثری برای تأمین به موقع قطعات انجام شده است

به گزارش خبرخودرو ، قائم مقام مدیرعامل سایپایدک گفت: به منظور افزایش رضایت مشتریان و گسترش سهم بازار قطعات یدکی، اقدامات مهم و موثری در جهت تامین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز انجام شده است.

رمضان شرقی با بیان این مطلب در نشست هم‌اندیشی با عاملیت‌های فروش قطعات یدکی سایپا، گفت: شرکت سایپایدک به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ایم.

وی افزود: ما به همکاری مشترک با عاملیت‌های فروش قطعه  اعتقاد کامل داریم و بر همین اساس هم تلاش می‌کنیم تا درآمدها را افزایش دهیم.

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک با اشاره به تحقق برنامه فروش قطعه در سال 95، ادامه داد: قطعا در سال 96 به منظور رسیدن به یک هدف بزرگتر، سقف هدف فروش قطعه را افزایش خواهیم داد و بدون شک رسیدن به این هدف با همت و تلاش و همکاری عاملیت‌های فروش قطعه محقق می‌شود.

شرقی گفت: ما هم اکنون در نقطه عطف بازرگانی قرار داریم و طبیعتا وقتی بازار ما بزرگ شود، سهم عاملیت‌ها نیز از درآمدها بیشتر می‌شود و کسب و کار رونق بیشتری پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح شگفت‌انگیز فروش قطعات، گفت: اجرای طرح شگفت‌انگیز، اقدام خوبی برای افزایش فروش بود که رونق کسب و کار را موجب می‌شود به این مفهوم که در یک روز خاص، یک قطعه خاص با تخفیف ویژه به فروشگاهها و مشتریان عرضه می‌شود. البته این طرح باید با مشارکت و همکاری عوامل فروش قطعه، هر روز بهتر و بهتر شود.

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک با اشاره به رونمایی از برند دوم قطعات یدکی سایپا با نام سیپارت در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو، یادآور شد: قطعات سیپارت به منظور افزایش سهم بازار قطعات یدکی سایپا و با قیمتی پایین تر به بازار عرضه می‌شود. در واقع گروه سایپا سلیقه‌ها و سطح درآمدهای مختلف را برای عرضه قطعات یدکی در نظر گرفته است و از این بابت توان رقابتی ما با سایر رقبا افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: عرضه قطعات با بسته‌بندی سیپارت را می‌توان اقدامی در جهت مقابله با قطعات تقلبی در نظر گرفت. این قطعات تمامی مسیرهای کنترل کیفی را در بالاترین سطح استاندارد پشت سر گذاشته‌اند و مشتریان می‌توانند با اطمینان از ضمانت و گارانتی قطعه،‌ از آن استفاده کنند.

پیش از سخنان مهندس شرقی، بابک رفیعی معاون بازرگانی سایپایدک در سخنانی اظهار داشت: تغییر مقدمه پیشرفت است و ما عزم خود را جزم کرده‌ایم که به اهدافمان برسیم.

وی تاکید کرد: در سال 96 هدف فروش خود را به هزار میلیارد تومان افزایش داده‌ایم و باید با اراده‌ای قوی سهم بازار خود را در سال آینده محقق کنیم.

در ادامه این نشست چندتن از عاملیت‌های برتر فروش سال 95 در سخنان کوتاهی نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود امور بازرگانی و تحکیم تعاملات با سایپایدک ابراز کردند.

همچنین در پایان این نشست با اهدای لوح از عاملیت‌های برتر فروش قطعات یدکی سایپا در استان  های تهران و البرز قدردانی شد.

اسامی عاملیت‌های برتر فروش این دو استان که مورد تقدیر قرار گرفتند به این شرح است:

نعمت الله توسلی، علی مینایی، سعید علیخانی، قربانعلی توکلی (تهران) و قدیر رحمانی نهوجی و محمد سروری (البرز)

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"