کد خبر: ۴۵۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵

ضرورت جبران عقب ماندگی های اقتصادی با تکیه بر توان بخش خصوصی

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو، وزیر صنعت گفت: اقتصاد کشور عقب ماندگیهایی دارد که بهترین راهکار جبران آن تکیه بر توانمندی های بخش خصوصی است.

محمدرضا نعمت زاده در مراسم اعطای تندیس و نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر و پیشکسوتان که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار وحدت برگزار شد ، افزود : دنیا به سرعت پیشرفت می کند و برای ما که جنگ و تحریم ، عقب ماندگیهای زیادی گذاشته است راهی جز تکیه بر بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید و صادرات و همچنین دست یابی به دانش و فناوری های روز باقی نمانده است.

وی اضافه کرد: درخواست ما از بخش خصوصی این است که فکر کنند و بگویند در این باره چه اقداماتی می توانند انجام دهند ، اگر 200 نفر نخبه کارآفرین پیشقدم شوند و بقیه را با خود همراه کنند کارها به خوبی پیش خواهد رفت البته ما نیز طرحی آماده کرده ایم تا به کمک اتاق ها و تشکل ها حرکتی جهشی در توسعه کشور ایجاد کنیم.

نعمت زاده با بیان اینکه همفکری و تبادل نظر با بخش خصوصی می تواند برای اقتصاد کشور راهگشا باشد ، گفت : کشور به توسعه و پیشرفت نیاز دارد و این کار را کسانی می توانند انجام دهند که خود قابلیت و ظرفیت های لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"