کد خبر: ۴۵۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
خبرگزاری میزان: سیروس کیان‎ارثی گفت: با اجرای برجام و لغو تحریم‎ها، تردد کشتی‎های ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران به بنادر اروپایی که در دوران تحریم متوقف شده بود، از سرگرفته شد.
 
وی افزود: امروز و پس از حل شدن مشکلات بیمه، کلاس، پرچم و گواهینامه‎های بین‎المللی کشتی‏‎های ایرانی، شاهد دستاورد دیگر برجام در حوزه حمل و نقل دریایی کشور هستیم.
 
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، اسپانیا را نخستین مقصد اروپایی ناوگان نفتکش ایران در پسابرجام اعلام کرد و افزود: نخستین نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران که به یکی از شرکت‎های بزرگ نفتی اسپانیا اجاره داده شده است چندی پیش در بندر الجسیراس این کشور پهلو گرفت.
 
محموله نفتکش ایرانی در اروپا بدون تاخیر تخلیه شد
کیان ارثی ادامه داد: البته برخلاف برخی از اخبار منتشر شده، این کشتی بدون هیچ‎گونه تاخیری محموله خود را در این بندر تخلیه و پایانه یادشده را بدون هیچ توقفی ترک کرده است.
 
عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران سپس با اشاره به برنامه‎ریزی‎های این شرکت برای حضور موثر و قدرتمند در بازارهای بین‎المللی و اروپایی ادامه داد: تردد کشتی‎های این شرکت به دیگر بنادر اروپایی نیز آغاز شده است که از جمله آن می‎توان به از سرگیری تردد کشتی‎های این شرکت به بنادر هلند اشاره کرد.
 
کیان ارثی افزود: هم اکنون دو فروند از نفتکش‎های شرکت ملی نفتکش ایران در حال عزیمت به بنادر هلند هستند.
 
به گزارش شرکت ملی نفتکش ایران، وی با اشاره به استقبال کشورهای اروپایی به ازسرگیری تردد ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در بنادر این کشورها افزود: در آینده نزدیک، شاهد اضافه‎شدن کشورهای اروپایی بیشتری به مقاصد بین‎المللی ناوگان نفتکش ایران خواهیم بود.
 
شرکت ملی نفتکش ایران با بهره‎مندی از ناوگانی به ظرفیت ١٥,٥ میلیون تن‎ که معتبرترین بیمه، کلاس، پرچم، گواهینامه‌ها و دیگر الزام‎های بین‎المللی را دارد، بزرگترین شرکت کشتیرانی نفتی جهان به شمار می‎رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"