کد خبر: ۴۵۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

فردا: حامد فتاحی مجری و کارگردان برنامه گفتگو محور «کافی میکس» چندی قبل میزبان محراب قاسم خانی نویسنده سینما و تلویزیون و همسر بازیگرش شقایق دهقان به همراه کودکی به نام ایلیا بود که فتاحی به آرزوی مطرح شده توسط مهمان کم سن و سال خود در این برنامه جامعه عمل پوشاند.

 
حامد فتاحی در برنامه مذکور مقابل ایلیا نشسته بود و از وی سوال می کند که او چه آرزویی دارد، ایلیا در پاسخ می گوید: «دوست دارم معاون اول رئیس جمهور شوم» مجری برنامه پس از اظهارات ایلیا شرایط را برای تحقق گفته های وی مهیا می کند، به طوری که «ایلیا» به همت حامد فتاحی با حضور در باند فرودگاه که توسط هلیکوپتر به آنجا امده بود با اسکورت چند ماشین امنیتی به نشست خبری می رود و دانیال عبادی بازیگر سینما  در کنار چند سینماگر دیگر با طرح سوالاتی از معاون اول رییس جمهور، ایلیا را به آرزوی خود می رسانند.
 
کودکی که معاون اول رئیس جمهور شد
 
برنامه اینترنتی «کافه میکس» ازجمله برنامه‌های گفتگومحور و چالشی است که حامد فتاحی اجرا و تهیه کنندگی آن را بر عهده و دارد. اظهارات مسعود فراستی منتقد سینما، عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت و فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ در این برنامه سبب شد که فضای مجازی درگیر مباحث طرح شده در این برنامه چالش برانگیز شود.
 
 
 
شایان ذکر است برنامه «کافه میکس» برای سامانه اینترنتی آپارت ساخته شده است و هر چهارشنبه با دعوت ازچهره‌های نام آشنا صریح و بدون پرده با آنها گفتگو می نماید.
 
 عوامل اصلی برنامه اینترنتی «کافه میکس» عبارتند از: کارگردان و اجرا: سید حامد فتاحی، برنامه ریز: مهدی مطلبی، طراح صحنه ولباس: شهرام قدیری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"