کد خبر: ۴۴۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵

افزایش 50 درصدی تسهیلات بانکی برای بخش تولید

به گزارش گروه صنعت خبرخودرو ، رئیس جمهور گفت: در 7 ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال نزدیک به 50 درصد تسهیلات بانکی بیشتر برای کمک به بخش تولید پرداخت شد.

 

آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم استان البرز  با اشاره به اینکه برای آبادانی ایران تلاش ها و زحمات بسیاری کشیده شده است افزود: ما از روزهای بسیار سخت استعمار و استثمار،  جنگ تحمیلی و 12 سال تحریم با قدرت عبور کردیم .

 

رییس جمهور گفت: این ملت بزرگ هر روز پیروزی جدیدی به دست آورده و خواهد آورد.

 

آقای روحانی خاطر نشان کرد: ما توانستیم در برابر تورم بی مهار و خطرناک نخستین قدم های مهم را برای مهار آن برداریم .

 

رئیس جمهور گفت: آن روز که ما کار را شروع کردیم و تورم 45 درصد بود می گفتیم باید یک روز به تورم تک رقمی برسیم اما عده ای ما را تمسخر می کردند و می گفتند تورم تک رقمی آرزوی دست نیافتنی است اما آرزو بر جوانان عیب نیست.

 

آقای روحانی افزود: اما ملت با قدرت ،  کارآفرینان ، کارگران ،دانشگاهیان ، کشاورزان ،صنعتگران ، روستائیان و شهرنشینان همه دست به دست هم دادیم و اصل تورم را مهار  و تورم را تک رقمی کردیم .

 

رئیس جمهور مهار تورم را افتخاری برای ملت ایران دانست و گفت: به ما می گفتند از تورم می توان گذشت اما رکود قابل عبور نیست و امروز موج بسیار خوبی را در کشور شاهدیم .

 

آقای روحانی افزود: عده ای می خواهند مردم را مایوس کنند اما ملت ما بیدار و آگاه هستند.

 

رئیس جمهور گفت: در 7 ماهه اول امسال 49/6 درصد تسهیلات بانکی برای بخش صنعت ، کشاورزی و خدمات برای حرکت به سمت تولید نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر شده و این تسهیلات بانکی نزدیک به 50 درصد بیشتر پرداخت شده است.

 

آقای روحانی افزود: 15 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط در طول این 7 ماه راه اندازی شده و بسیاری از واحدهای صنعتی راه اندازی خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"