کد خبر: ۴۴۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
گروه بین الملل: تا اینجای کار می دانیم که گروه فولکس واگن با باز خرید موتورهای 2.0 لیتری TDI موافقت کرده ولی هنوز تصمیمی در مورد موتورهای 3.0 لیتری TDI نگرفته است.

ادامه سریال باز خرید محصولات فولکس در امریکا

گروه بین الملل: تا این جای کار می دانیم که گروه فولکس واگن با باز خرید موتورهای 2.0 لیتری TDI موافقت کرده ولی هنوز تصمیمی در مورد موتورهای 3.0 لیتری TDI نگرفته است.

به گزارش خبرخودرو، اما گفته می شود که این مشکل فولکس حل شده و قرار است که تاثیر شگرفی بر وضعیت مالی این دومین خودروساز بزرگ جهان بگذارد.

یکی از مهم ترین موانع حل این مشکل جدا از مسئله قطعات متفاوت این  موتورها عدم اجماع مدیران بر سر یک راه حل واحد است. شایعات حاکی از آن است که فولکس اگر چه دیر ولی بالاخره مشکل فوق را حل خواهد نمود.

این گروه فعلا در حال مذاکره با مقامات اداره حفاظت از محیط زیست ایالات متحده است و گمان میرود که سرانجام این کارها به باز خرید 25 هزار دستگاه آئودی مجهز به موتور 3.0 لیتری V6 TDI که گفته می شود قابل تعمیر نیستند بیانجامد.

جدا از آئودی این موتورها توسط فولکس واگن و پورشه نیز استفاده شده که تعداد آن ها هم به 85 هزار دستگاه می رسد.

نمونه قدیمی تر موتور 3.0 لیتری V6 TDI در خودروهای توآرگ، Q5، Q7، A6، A7، A8 و کاین استفاده شده است. مقامات امریکایی تاکنون همه راه حل های پیشنهادی تعمیر این خودروها را رد کرده اند.

قرار است که ماه نوامبر نیز جلسه ای برای یافتن راه حل احتمالی تشکیل شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"