کد خبر: ۴۴۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: برای رسیدن به مرز ایده‌ال ارائه خدمات و تامین نیازهای مشتریان به‌منظور کسب حداکثر رضایت و جلب اعتماد آن‌ها تلاش می‌کنیم.

مشتری‌ مداری اولویت نخست شرکت رنا است

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: برای رسیدن به مرز ایدهال ارائه خدمات و تامین نیازهای مشتریان بهمنظور کسب حداکثر رضایت و جلب اعتماد آنها تلاش میکنیم.

مهندس علی حداد اظهارکرد: شرکت خدمات فنی رنا هدف اصلی خود را تمرکز بر خواسته های مشتریان با توجه ویژه به کیفیت ارائه خدمات و تأمین هر چه سریع تر قطعات قرار دادهاست.

وی بابیان این مطلب که شرکت رنا رویکرد مشتریگرایانه را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: بنگاههای اقتصادی تنها با برخورداری از رویکرد مشتریمدارانه میتوانند به حیات خود ادامه دهند.

وی تصریحکرد: از آنجایی که معتقدیم عامل کلیدی در موفقیت شرکت رضایتمندی مشتری از کلیت سازمان است، بنابراین، انجام اقدام های اصلاحی از سطوح پایین شرکت تا بالاترین سطح صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا خاطرنشانکرد: برگزاری دورههای آموزشی مشتریمداری و تکریم ارباب رجوع در قالب CRM برای همکاران و کارکنان نمایندگیها، امکان سفارش گذاری توسط خود مشتریان، فروش اعتباری و دادن فرجه زمانی مناسب به آنها جهت بازپرداخت بدهی، برخورد مناسب و شایسته شأن مشتریان و حفظ منزلت آنها، نظارت بر خدمات ارائه شده به مشتریان، توجه به خواستههای آنها از طریق سیاست درب باز و توجه ویژه به واحد شکایات و امور مشتریان از جمله اقداماتی است که در راستای مشتریمداری صورت گرفته است.

حداد قیمت محصولات را از جمله عوامل بسیار مؤثر در وفادار ماندن مشتریان دانست و گفت: در این زمینه ما با اقتباس از تجربیات کمپانی های بزرگ دنیا سعی کردیم تا با به کارگیری روش های روز قیمت گذاری، کالاها و خدمات با پایینترین قیمت ممکن به دست مشتری برسند.

وی با تاکید مجدد بر اهمیت مشتریمداری در سطح سازمان خاطرنشانکرد: هرچند مشتری از خدمات ما استفاده می کند، اما این ما هستیم که نیاز به مشتری داریم و بدون وجود او محکوم به فنا هستیم.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا درباره اهمیت نظرات مشتریان نیز گفت: بدون شنیدن نظرها و انتقادها امکان دستیابی به هدف نهایی وجود ندارد، زیرا تلاش ما مترادف با انجام خواستههای مشتریان است.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا درخاتمه تاکیدکرد: تمام همکاران از پایینترین ردهها تا سطوح مختلف مدیریت با گفتار و رفتار خویش در رضایت یا نارضایتی مشتری نقش دارند؛ از این رو، طی این مدت تلاش شده تا با برگزاری جلسات مختلف و آموزشهای لازم حس تعهد و تعلق سازمانی در میان همکاران به حداکثر برسد و تقید لازم را جهت ارائه خدمات بهتر و ارتباطات مفیدتر در کل مجموعه نهادینه کنیم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"