کد خبر: ۴۳۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: مدل تولیدی کامیون تمام برقی مرسدس بنز Urban eTruck معرفی شد که دارای طیف حرکتی 200 کیلومتر با آلایندگی صفر است.

مرسدس بنز از کامیون برقی جدیدش رونمایی کرد

گروه بین الملل: مدل تولیدی کامیون تمام برقی مرسدس بنز Urban eTruck معرفی شد که دارای طیف حرکتی 200 کیلومتر با آلایندگی صفر است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو با وزن ناخالص مجاز 26 تن دارای آلایندگی صفر و عملکردی بی صدا است. نیروی این کامیون برقی از محور عقب با نیروی برق و موتورهای برقی مجاور مرکز چرخ ها تامین می شود.

مرسدس بنز ادعا می کند این کامیون دارای قدرت 125 کیلووات و گشتاور 500 نیوتون متر برای هر یک از جفت چرخ های عقب است که نیروی آن ها از باطری یون لیتیوم 212 کیلووات ساعتی تامین می شود.

به گفته این خودروساز آلمانی، طیف حرکتی 200 کیلومتری این خودرو برای یک جابه جایی روزانه کافی است.

داخل این کامیون یک پانل تجهیزات دیجیتال تعبیه شده و دارای  حالت های رانندگی قابل انتخاب است در حالی که سیستم سرگرمی آن به راننده نشان می دهد که بارگیری انجام شده در طیف حرکتی خودرو قابل انجام است یا خیر.

طراحی مرسدس بنز Urban eTruck شبیه دیگر کامیون ها است اما از عناصر ایرودینامیک و آینده نگرانه متعددی بهره می برد که آن را از همتاهای دیزلی خود متمایز می کند.

چراغ های جلوی این خودرو دارای تکنولوژی LED هستند در حالی که جلوپنجره آن نیز از روشنایی LED بهره می برد تا شارژ باطری و اطلاعات عملکرد کامیون را نشان دهد.

مرسدس با این کامیون برقی جدید با مدل های تسلا Semi و نیکولا One رقابت می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"