کد خبر: ۴۳۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: در حالی که مرسدس کلاس G با قیمت 90636 یورو عرضه می شود، مرسدس بنز اساسا جایی برای عرضه یک شاسی بلند مفید ارزان تر در خط تولید خود دارد.

مرسدس شاسی بلندی جدید در راه دارد

گروه بین الملل: در حالی که مرسدس کلاس G با قیمت 90636 یورو عرضه می شود، مرسدس بنز اساسا جایی برای عرضه یک شاسی بلند مفید ارزان تر در خط تولید خود دارد.

به گزارش خبرخودرو، بر اساس اخبار جدید، این خودروساز آلمانی در پی پر کردن این جای خالی با محصولی جدید به نام مرسدس GLB دارد.

گفته می شود مرسدس GLB یک شاسی بلند کامپکت بوده و برخلاف کلاس G که برای چندین دهه ظاهری بی تغییر داشته است، دارای ویژگی هایی مدرن خواهد بود. GLB همچون کلاس G دارای بدنه جعبه ای شکل بوده اما ظاهر جوان تری خواهد داشت چرا که طراحی آن از مرسدس بنز ویژن Ener-G-Force کانسپت گرفته می شود که در استودیوی طراحی پیشرفته مرسدس بنز در Carlsbad کالیفرنیا طراحی شده و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2012 به نمایش درآمده بود.

مرسدس GLB  بر اساس پلتفرم MFA2 این خودروساز ساخته می شود که در نسل بعدی خانواده کلاس A به کار خواهد رفت. این خودرو داری نسخه کشیده تر نیز خواهد بود که حدود 120 میلی متر بزرگ تر بوده و ساختار هفت سرنشین خواهد داشت.

این خودرو علاوه بر نسخه استاندارد که احتمالا با موتور 2.0 لیتری بنزینی و 2.0 لیتری دیزلی عرضه می شود، دارای نسخه ای AMG نیز خواهد بود که مرسدس AMG GLB 45 نامیده می شود. لازم به یادآوری نیست که نسخه AMG این خودرو چهار چرخ فعال بوده و به موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی تیون شده با قدرت 400 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 7سرعته مجهز می شود. گفته می شود شاسی بلند مرسدس GLB در سال 2019 عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"