کد خبر: ۴۳۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: فیس لیفت تویوتا کرولا مدل 2017 پس از معرفی جهانی در روسیه اخیرا بدون پوشش استتاری در تایوان دیده شده است.

فیس لیفت تویوتا کرولا فاش شد

گروه بین الملل: فیس لیفت تویوتا کرولا مدل 2017 پس از معرفی جهانی در روسیه اخیرا بدون پوشش استتاری در تایوان دیده شده است.

به گزارش خبرخودرو، گفته می شود این خودرو ماه آینده روانه بازار تایوان خواهد شد.

تغییرات بدنه این خودرو شامل قسمت جلوی بازطراحی شده با چراغ های جلوی LED باریک تر، جلوپنجره و سپر بازطراحی شده، طراحی نوین رینگ های آلیاژی 16 و 17 اینچی، روکش کاپوت کرومی ظریف تر و چراغ های عقب LED نوین است. سه گزینه رنگ بدنه جدید برای این خودرو معرفی شده است که شامل برنز پلاتینیوم، قرمز توکیو و برنز Earth هستند.

تغییرات داخلی این خودرو محدود به کنترل های سیستم تهویه هوا روی کنسول وسط و دریچه های روی داشبورد، کیفیت مواد و روکش های بهتر و سیستم سرگرمی Touch 2 استاندارد جدید با ناوبری است.

فیس لیفت کرولا در تایوان همچنان با موتور 1.8 لیتری 2ZR-FE خطی چهار سیلندر بنزینی با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 17.6 کیلوگرم متر عرضه می شود. تنها گزینه گیربکس این خودرو یک نسخه Super CVT-i است که نیرو رابه چرخ های جلو منتقل می کند. علاوه بر موتور 1.8 لیتری بنزینی این خودرو یک موتور 1.4 لیتری D-4D توربودیزل 88 اسب بخاری متصل به گیربکس دستی شش سرعته نیز برای آن ارائه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"