کد خبر: ۴۳۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: گفته می شود که در قسمت بعدی مجموعه فیلم های سریع و خشن به جای برایان اوکانز بازیگری که جانش را در یک حادثه جاده ای از دست داد از برادر وی استفاده می شود.

پائول واکر به دنیای خودرو باز می گردد!

گروه بین الملل: گفته می شود که  در قسمت بعدی مجموعه فیلم های سریع و خشن به جای برایان اوکانز بازیگری که جانش را در یک حادثه جاده ای از دست داد از برادر وی استفاده می شود.

به گزارش خبرخودرو، سه سال  از مرگ پائول واکر بازیگر نقش برایان اوکانز ستاره فیلم های سریع و خشن می گذرد. حالا عوامل این فیلم که با هر بار ساختش دنیای خودرو را نیز متوجه خود می کند به این نسخه رسیده اند که از  برادرهای واکر به جای وی استفاده کنند. حالا برادران وی عقیده دارند که برای به  دست آوردن دل مخاطبین کار سختی را در پیش دارند و بایستی خیلی تلاش کنند که نقش  این بازیگر اسطوره ای را بازی کنند.

گفته می شود که این پیشنهاد را وین دیزل بازیگر دیگر این فیلم  و هم بازی اصلی پائول داده است. قرار است سری هشتم سریع و خشن چهاردهم آوریل 2017 اکران شود.

بایستی یادآوری کرد که آقای واکر سه سال پیش در یک سانحه رانندگی و پس از واژگونی یک دستگاه فراری جان خود را از دست داد. مرگ وی حاشیه هایی را نیز در پی داشت و گفته می شود که شخصی با  حضور در صحنه تصادف قطعاتی از خودرو را به سرقت برده بود!


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"