کد خبر: ۴۳۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
گروه بین الملل: نسل آینده شاسی بلند Q5 که قرار است به زودی رونمایی شود به سوژه اصلی تیزرهای شرکت تبدیل شده و این بار طراحی جدید چراغ های عقبیش رونمایی گردیده است.

انتشار تیزرهای جدید آئودی Q5

گروه بین الملل: نسل آینده شاسی بلند Q5 که قرار است به زودی  رونمایی شود به سوژه اصلی تیزرهای شرکت تبدیل شده و این بار طراحی جدید چراغ های عقبیش رونمایی گردیده است.

به گزارش خبرخودرو، آئودی خود را آماده می کند تا شاسی بلند Q5 را به طور رسزمی در روز بیست و نهم سپتامبر و هم زمان با نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی کند. اما پیش از آن تیزرهای زیادی را برای جلب توجه علاقمندان منتشر کرده که در آخرینشان چراغ های عقب خودرو و سامانه سرگرمی اطلاعاتیش به تصویر کشیده شده. مسلما دیدن تیزرها اطلاعات خاصی را در مورد خودرو  در اختیار قرار نمی دهد اما بایستی گفت که پیشتر نسخه آزمایشی این محصول با پوشش استتاری مشاهده شده بود و لذا می دانیم که ظاهر آن از A4 جدید الهام گرفته است. Q5 جدید بر روی یک پلتفرم جدید با نام VW AG MLB EVO که برای A4 هم استفاده می شود ساخته شده است و این به معنای کاهش 100 پوندی وزن در مقایسه با نسل پیشین است. این خودرو دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ معنای  کاهش 100 پوندی وزن در مقایسه با نسل پیشین است. این خودرو دارای یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ چهار سیلندر به توان 252 اسب بخار و گشتاور 273 پوند فوت است. احتمالا نسخه های دیزلی هیبریدی Q5 نیز به تدریج وارد بازار خواهند شد.


 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"