کد خبر: ۴۲۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
همزمان با هفته دولت
به گزارش خبرخودرو، گروه صنعتي ايران خودرو طرحي را اجرا كرده كه براساس آن رانندگان تاكسي مي توانند در روز اسقاط تاكسي فرسوده خود، ‌تاكسي نو را دريافت كنند.

«كليد به كليد» ايران خودرو كليد خورد

به گزارش خبرخودرو، گروه صنعتي ايران خودرو طرحي را اجرا كرده كه براساس آن رانندگان تاكسي مي توانند در روز اسقاط تاكسي فرسوده خود، ‌تاكسي نو را دريافت كنند.         

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در اجراي طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90هزار دستگاه تاکسی فرسوده با انعقاد قراردادي به گروه صنعتي ايران خودرو ماموريت داد تا به عنوان تامین کننده اصلی خودروهای اين طرح، جایگزینی 90هزار تاکسی فرسوده را آغاز کند.

طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رونمایی شد تا با اجراي اين طرح ده‌ها هزار تاكسي فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومي خارج شود و گامي مهم در رفع بحران آلودگي هوا به ويژه در شهر تهران برداشته شود.

پس از آن، گروه صنعتي ايران خودرو برنامه ريزي و اجراي طرح "كليد به كليد" را با هدف تحويل تاكسي نو در هنگام اسقاط خودرو فرسوده آغاز كرد و همزمان با هفته دولت به مرحله اجرا رساند.

با اجراي اين طرح رانندگان و مالكان تاكسي مي توانند تا لحظه دريافت خودرو جديد، تاكسي قبلي خود را در اختيار داشته و از آن استفاده كنند. پيش از اجراي طرح "كليد به كليد" مراحل دريافت تاكسي جديد از زمان اسقاط خودروي فرسوده چندماه طول مي كشيد و قطع درآمد رانندگان تاكسي، ‌مشكلاتي را براي آنها به وجود مي آورد.

اين طرح همزمان با هفته دولت به صورت كامل به مراحل اجرايي خود رسيده است و تعداد تاكسي هاي تحويل داده شده در هفته دولت از مرز يازده هزار دستگاه گذشت.

گروه صنعتي ايران خودرو براي اجراي طرح كليد به كليد، علاوه بر همكاري با مركز اسقاط خودرو در منطقه كهريزك تهران، ده ها مركز اسقاط ديگر در سراسر كشور را نيز به همكاري فراخوانده تا با همكاري اين مراكز، ‌تحويل خودرو جديد در همان روز اسقاط تاكسي فرسوده انجام شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"