کد خبر: ۴۲۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش خبرخودرو، دوازده نمایندگی فروش از شهر های مختلف روسیه برای عرضه محصولات ایران خودرو در بازار خودرو اين كشور اعلام آمادگی کردند.

تمايل 12 نمایندگی فروش روسی برای عرضه محصولات ایران خودرو

به گزارش خبرخودرو، دوازده نمایندگی فروش از شهر های مختلف روسیه برای عرضه محصولات ایران خودرو در بازار خودرو اين كشور اعلام آمادگی کردند.   

اين نمايندگي ها ذهنيت مثبت مردم روسيه نسبت به «سمند» را دليل مساعد بودن بازار اين كشور براي عرضه محصولات ايران خودرو عنوان و اعلام كردند براي همكاري با ايران خودرو در زمينه فروش محصولات آمادگي دارند.

براساس اين گزارش؛ كارشناسان حوزه صادرات ايران خودرو مهمترین اصل در بازار روسیه را قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش مناسب، تجهیز خودروها به آپشن های مختلف و مطابق با سلیقه مصرف کنندگان روسی دانسته و مي گويند توسعه سبد محصولات صادراتی از برنامه‌های عمده ایران خودرو برای ورود قدرتمندانه به بازار خودرو روسیه وکشورهای مشترک المنافع است.

تلاش برای تولید خودروهای دنا، رانا و سورن و تجهیز آنها به فناوری سوخت با استانداردیورو 5 و رعایت سایر ملاحظات کیفیتی و نوآوری در این محصولات از جمله اقدامات  ایران خودرو برای حضور موفق در بازارهای روسیه است.

ايران خودرو هم اکنون در حال آنالیز بازار روسیه است تا با اخذ استانداردهای لازم طی یک ماه آینده وارد فاز عملیاتی و انتخاب نمایندگی فروش محصولات ایران خودرو در بازار روسیه شود.

پیش بینی مي شود در سال اول یک هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو از جمله دنا، رانا و سورن توربو  شارژ در بازار روسيه عرضه شود.

گفتني است نمایشگاه بین المللی خودرو روسيه از هفته پيش در شهر مسكو  آغاز به كار كرده و گروه صنعتي ايران خودرو در ادامه برنامه ريزي براي حضور در بازار خودرو اين كشور، محصولات دنا، رانا و سورن را در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار داده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"